Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Inte gravid fick jag på testet så är väll bara mensen som spökar alltså har äl hoppat och det är därför jag har så mycket pms :( bara att bryta ihop och komma åter
Inte gravid fick jag på testet så är väll bara mensen som spökar alltså har äl hoppat och det är därför jag har så mycket pms :( bara att bryta ihop och komma åter
Blir så trött på min kropp. Bim i söndags, ingen mens än och negativa testeter. Ska jag sluta hoppas? Mensen kommer väl ändå om någon dag
Japp där kom mensen också. Just nu känns de som om jag aldrig någonsin kommer bli gravid!!! Är väll tillbaka om någon vecka igen med nya tag...
Tack alla för allt stöd här inne! :)
Nu har jag grinat klart för denna månad tror jag. Vart så konstig månad också fick för mig att jag kanske fick missfall då jag fick jätte ont och mensen var inte sig lik utan blödde bara 3 dagar istället för 6 med mycket slem och klumpar ursäkta äcklet. Sedan 3 dagar med bruna flytningar.
Min andra teori är att jag inte fick nån äl denna månad. Aja inget man kan göra någonting åt. Nu väntar man på äl igen då och får se om 12:e försöket lyckas. Eller 7:e om man räknar de månaderna vi vet att vi prickat äl.
Verkar som mensen vill hoppa över denna månaden. Ingen i sikte, Negativa tester förutom i torsdags.. Fattat ingenting...
Joinar tråden också om det är okej :D
Jag är 28 och min sambo 25 som jag även är nyförlovad med
Vi är som gjorda för varandra och trots många säger att vi går snabbt fram vet vi själva att vi tagit rätt beslut. Varit ihop 1,5 år och förlovade oss nu i Oktober och blev sambos i Mars. Har känt varandra som vänner över 3 år innan dess.
Tog min sista P-spruta 11 Maj så den har "gått ur kroppen" runt Augusti. Vet att P-spruta kan hänga kvar men det kan även så andra P-medel göra men har redan symptom som inte alls är likt min egen kropp och för att tillflika jag har använt P-skydd av olika slag förr som jag lyckats bli oplanerat gravid på men inte märkt symptom av de och även P-spruta innan har använts med och aldrig upplevt symptomer under användning eller avslut så mycket därför jag sökt till FL med :)
Men till the topic.. Nu har vi diskuterat ja rättare sagt min sambo frågade om jag vill föda hans framtida barn och det i samma veva som han frågade om förlovning. Så kort och gott nu arbetar vi med att skapa en egen liten knodd och där vi två ska bli tre :)
Så jag joinar in här och följer tråden och hoppas snart på vårt första PLUS :)
Jag hade beräknad äl för två dagar sedan och var verkligen förberedd denna gång, med en sambo som tog sig hem varje dag och tydliga äl-sekret (sorry). Men nu uppför sig min temp jättemärkligt, den har gått upp och ner som en jojo, så funderar på om ägget kanske inte släppte? Så störigt eftersom jag då har missat den riktiga äl eftersom min sambo inte varit hemma de sista dagarna.. Suck. Så tråkigt att behöva vänta en hel månad på att försöka igen isåfall..
Jag fick helt blankt test med RFSU testa tidigt idag... Men ingen mens än, och brösten är fortfarande ömma så jag har lite hopp kvar..
Är och känner mig varm, har en temp (från nu på dagen på 37,5) och känner av molvärk och lite illamående
Tror (och hoppas!) att bim är på lördag. Isåfall var kanske dagens testande för tidigt för ett riktigt svar. Problemet nu är bara att jag ska jobba 4 dagar och på lördag har jag en mega lång arbetsdag. Ska flyga tur/retur Las Palmas....
Tror ni det finns lite hopp kvar? Jag fick fast gubbe på CB äl test, för exakt 2 veckor sedan (sent på kvällen)
Fick min mens idag..Är trots allt glad för att jag fick den idag och inte igår när jag flög t/r Gran Canaria. Den är jobbig nog utan mens liksom..
Har vanligtvis en cykel på 28 eller 29 dagar och idag kom den på dag 33. Känns skit för jag började hoppas..
Men vi tar nya tag och planerar faktiskt att befinna oss på Irland nästa ägglossning. Har en stor tro på "Lucky Irish" (om ni har sett filmen Marley & me)
Tror jag kommer ha äl en gång mellan 11-14 november. Någon mer?