Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Besviken..... Ja....
Men bara att ta nya tag till nästa månad.
Håller tummarna för att du plussar denna månaden!!
Bim-2 mer mensvärk så mensen kommer säkert som beräknat på måndag möjligtvis tisdag :(
Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet. Jag är 33 och mannen 30.
Bim idag ingen mens än men mycket mensvärk så den kommer säkert ikväll eller imorgon :( känns jätte mycket typ runt båda äggstockarna så knasig mensvärk tycker jag gör ganska ont så om de inte är mens på g så blir jag väldigt orolig för mf :( kommer inte testa förens på onsdag om mensen inte kommit.
Ingen mens här än bim+1 peppar peppar ta i trä. Dock fortfarande mensvärk speciellt på. Nätterna konstigt nog i natt var de värst var 100% säker på att mensen skulle sätta igång.
Hmm fråga bara köpte clearblue digital står att man kan gör det när som på dan efter bim men står inget om att man måste hålla sig ett tag innan och så. Är väll säkrast att vänta om man kissat för en halvtimma sedan?