Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Ja verkligen jätte roligt att vi är några stycken som kan peppa varandra. Spännande håller tummarna för dig sara86 att de blir ett plus :)
Ja verkligen jätte roligt att vi är några stycken som kan peppa varandra. Spännande håller tummarna för dig sara86 att de blir ett plus :)
Vet inte vad som är rätt men kommet leva som vanligt och dricka de få gånger jag nu gör det tills jag fått ett plus. Däremot har jag slutat snusa eftersom man är beroende av de och svårare att lägga ner tvärt med.
Om man kanske dricker nån gång under tidig graviditet tror jag inte de är skadligt men om man dricker mycket eller ofta så ska man nog tänka efter.
Så nu är min mens slut så nu är det dags för mycket mys fram till äl :)
Sara håller tummar och tår att du får ett plus imorgon :)
Ja jag fick min mens :/ den var väldigt futtig den här gången så kunde inte hålla mig o gjorde ett test men inget plus än:(
Kolla vad jag fick imorse! Inte världens starkaste men helt klart där. Känns så kul, självklart har vi redan svävat iväg & börjat planera & fundera, blir nog att berätta för närmsta släkten vid jul. Tror det blir ganska avslöjande med 1.5v i fjällen där jag varje middag avstår ett glas vin, särskilt som de redan börjat fråga om det inte är dags för oss också snart när de ser oss med andra barn...
Hej tjejer! Jag är 34 och maken är 41, första barnet, inne på försök nr 9 . Har bim 20/12 och hoppas på en underbar julklapp. Tycker att denna väntar till bim är såååå långsam.
Har längtat efter barn länge och känner mig stressad nu för jag känner mig så gammal.
Testade inte med ältest i början men nu gör jag det men brukar också känna äl smärta och har en väldigt regelbunden cykel.
Grattis Sara86 till ditt + , måste kännas underbart!
Jag har fått två supersvaga streck på CB idag. Är väl medveten om att det kan vara spök. Men det har stuckit av och till idag. Testar tidigt imorgon bitti. Äl+7 bara idag så får skylla mig själv;)
Till kruxet: Julfest imorgon. Spännande. Antingen fejkar jag sjukdom eller så vadå? ;) Vill vara på säkra sidan även om det kan vara spök. Är det inte spök kan jag knappt tro att det är sant ;)
Då är äl på g för min del :) lite tidigare än förra månaden. Då blir min bim den 3:e januari :)