Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Tummarna ska de ju så klart stå ;)
Tummarna ska de ju så klart stå ;)
Börjar bli nervös nu försöker intala mig själv att jag inte är gravid, blir mindre besviken då om mensen kommer imorgon.
Har skit ont i bröstvårtorna och mycket mensvärk. Pga mensvärken känns de som att mensen kommer att komma när som helst :( mina drömmar ska vi inte ens prata om har drömt allt möjligt konstigt om barn och gravidmagar i 1 vecka nu.
Som jag trodde sen äl och massa pms symtom :( här kom mensen som på beställning :'(
Kommer få hoppa över nästa månad också då mannen är bortrest :( känns som att jag skiter i det här snart så trött på min kropp!!
Hej igen!!
Nu är jag tillbaka med nya tag!
Grattis alla som fått plus!! :)
Själv väntar jag på äl igen. Trodde de var någonting förra månaden men nej då fick nog inte ens äl så vart "skengravid" och konstig mens.
Men som sagt nya tag nu och mannen är på hemmaplan resten av sommaren så här ska det mysas i massor! :)
Här är en till som längtar efter första barnet!
Vi är båda 31 och är inne på vårt tredje försök. Att bara komma så långt är ett stort framsteg för jag har väntat i ett par år på att sambon ska bli redo. Nu börjar en annan mer hoppfull och otålig väntan.
Jag använder p tracker och brukar känna av ägglosningen ganska tydligt. Borde vara på måndag så nu får vi hoppas på en mysig helg!
Jaha då kom mensen igen då känner mig dock inte lika besviken denna månad min hjärna har nog ställt in sig på att vi inte kommer bli gravida.
Haft en skön semester också så därför inte över analyserat allt denna månad :p
Hej alla nya och gamla nu är jag inne på mitt 9:e försök men kan nog inte ens räkna denna månad som ett försök då vi bara haft sex en gång och de var 7 dagar innan äl :( man börjar dock undra varför man gått på p-piller så länge när de verkar så svårt att bli gravid..