• smulis85

Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?

Bim+1 ingen mens och negativt test från testlagret :( blir så besviken :(

• smulis85
    Deni81 skrev 2016-04-06 13:26:05 följande:

Hoppas ni plussar smulis85, jordgubbarochmjölk och minbaramin! Jag håller tummarna för er nu när jag själv måste avvakta provsvar

Här är det ÄL på lördag enligt app (vilket aldrig stämmer) och det är sista gången vi får göra ett försök för april för på tisdag ska det in spermaprover! Då måste mannen min vila ett par dagar innan

Tack så mycket ingen mens än i alla fall så tar väll ett nytt test imorgon.

Hoppas de går bra för er och att ni kan få lite hjälp så de blir en liten :) håller tummarna för det!!! Kramar
  • smulis85

Börjar fundera på mina extra flytningar efter äl om de var då jag hade äl istället att ägget kanske inte ville släppa första gången. I så fall är det 8 dagar kvar till bim.

Negativt på test idag så återstår att se.

Hur får det för er andra?

• smulis85

Viscaria välkommen hit :)
    Ja de verkar ju inte helt lätt detta med att få barn man börjar ju undra lite ibland varför man har stoppat i sig medicin flera år.

Jordgubbarmedmjölk: tråkigt med mensen :( vet inte vad som är bäst om sambon/mannen blir ledsen också inte bara en själv eller om man har en man som jag som bara säger det kommer när de kommer.

Det är bara att kämpa på tjejer vi ska ha ett plus så är det bara!!

• smulis85

Inge mens här bim+4 idag inte vågat testa igen.

Nytt symtom som jag tror att jag kanske inbillar mig. Lite ömma bröst inland och aningen större med fler blå ådror.

• smulis85
    Deni81 skrev 2016-04-09 11:43:35 följande:
    Spännande! Brukar din mens vara sen? Hoppas!!!
    Brukar ha 28-33 dagar men har haft längre också. Men har följt min menscyckel i över 2 år och alltid fått mens 16 dagar efter älflytning förutom förra månaden då den kom 4 dagar tidigare. Och nu denna månad hade jag två sådana flytningar med 10 dagars mellanrum så kanske är de bara äl som blivit sen helt enkelt.
  • smulis85
    minbaramin skrev 2016-04-09 11:56:54 följande:

Bim+4 inga direkta symptom mer än lite molvärk.. kunde inte hålla mig idag och testade negativt .. ledsen förstås..

Men vart är mensen.. den har aldrig varit sen innan..

Vist är det jobbigt jag tänkte inte testa igen förens om en vecka ifall äl bara dragit ut på tiden därför man är sen.

Nyfiken på vilka test du testat med jag har bara testat med testlagrets stickor
  • smulis85

Nähä ingen mens idag heller men har inga förhoppningar kvar på att jag är gravid. Nästan helt säker på att jag hade 10 dagar senare äl så är på bim-4 idag antagligen och förväntar mig att mensen kommer på fredag :(

Kan väll vara så att eftersom kroppen försökte ägglossa tidigare än ägglossningen skedde så började även pms:en tidigare också pga hormonerna?

• smulis85
    AsryAvot skrev 2016-04-12 07:59:05 följande:

Hur går det för dig, smulis85?

Min mens har försvunnit inne på dag 38 bim+7 men tror att jag hade senare äl så kanske är bara på bim-3 idag. Ska ta ett till gravtest på lördag hade jag tänkt om mensen inte redan kommit.
  • smulis85
    Jordgubbarochmjölk skrev 2016-04-13 22:29:22 följande:

Hej allihopa! Nu har vi fått tid för utredning, känns spännande och lite läskigt på samma gång. Att man är lite nervös har väl att göra med att man inte riktigt vet vad som väntar samtidigt är det skönt att vara igång.

Håller timmarna att ni kan få nån hjälp så ni snart är gravida! :)
Svar på tråden Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?