Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
han vet inte att jag skriver här och han vet inget om att jag letar efter symtom eller testar med ÄL-test eller gravtest. Känns lite pinsamt nästan...
Långa dagar mellan är och bim.. jag känner efter då att jag håller på att bli knäpp..
Svullna bröstet (dock inget ovanligt), stickningar i äggstockar/livmoder, molande värk och lätt illamående ibland.
Testat första månaden med ferrilitetsmonitor och för första gången prickat är tror jag.
Längtar så efter ett plus men försöker att inte hoppas för mycket. Bim 12 mars.
Deni81 vad tråkigt :( håller tummarna för dig att det tar sig nästa månad! :)
Jag tänker inte testa innan bim tror jag. Är jättegasig så de kanske bara är därför jag har molvärk så långt innan bim :p
Miavillblimamma förstår dig absolut känner lika dant varje gång mensen kommer.
Ja man blir tokig på dessa frågor hela tiden!
Kramar till dig
Tack Smulis85! :)
En fundering, hur kan det komma sig att min mens alltid varit punktlig innan men nu när vi försöker bli gravida så är den några dagar sen varje jäkla månad!?!?
Hinnerju börja hoppas varje månad! :(
Hej
Hur går det för er här inne?
Har som tidigare månad massa av symptom. Svullna ömma bröst. Molande värk i magen sedan äl. Stickningar. Trötthet.
Idag bim -4 blev jag så ledsen när jag vaknade. Jag tyckte alla symptom var borta. Nu efter ett par timmar är brösten lite svullna och ömma.. kraftig mensvärk.. fast nästan som magknip fast längre ner.
Hur mår ni andra?
Då kör vi lite bisolvon metoden denna månad då eftersom jag ändå dricker det pga min hosta. Kan ju alltid hoppas på att de fungerar ;)
Urk ja mens är det värsta!! Jag väntar än en gång på ägglossning alltid jobbigt då de aldrig verkar vilja sammanflyta med när mannen är hemma :( men man kan ju hoppad på att han faktiskt har super spermier trotts att man inte blivit gravid under 5 månader nu. Hoppet finns ju alltid!
Hur går det för alla här? Jag tror jag haft äl under helgen eller måndags dock inte fått utslag på äl-testen men de verkar ju inte så pålitliga. Mannen överaska mig med att vara hemma denna vecka så nu har vi kunnat ha sex varannan dag så kanske de tar sig. :)
har inga förväntningar denna månad ändå känns lite som jag har givit upp i huvudet nu orkar inte ha några förhoppningar och bli besviken igen. Men vet ju när mensen kommer kommer man bryta ihop ändå.