Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Jag fick lite svagare äl test idag i alla fall så nu måste ägglossningen ha varit. Kan hoppas på igår då manen kom hem tidigare än väntat så vi hade lite mys :)
Jag fick lite svagare äl test idag i alla fall så nu måste ägglossningen ha varit. Kan hoppas på igår då manen kom hem tidigare än väntat så vi hade lite mys :)
Testade mig med såna "känsliga test" idag. Blev inget denna gång. Så får börja om igen. Hoppas på nästa eller om två månader då.
Smulis85: det känns ok. Jag vill nog gå ner ett par kilon innan iallafall. Maken och jag försöker se det positivt och går ut och dansar ikväll!
Jaha då var man här igen illamående och molande värk i magen. 6-8 dagar efter äl så klart är det pms men man kan ju aldrig sluta hoppas att det är någonting annat.
Har haft molande över äggstockarna/ljumskarna sedan äl. Sjukt tidigt för pms asså suck igår kom diffust illamående några gånger som gick över och kom tillbaka osv.
Välkommen till gruppen Deni81!
Är så jobbigt det där med symtom man vet aldrig om man är gravid då de lika bra kan vara pms. :(
Vad har du för knasiga symtom? Jag har också symtom men är på bim-7 så tror inget gravtest skulle säga om jag var gravid än :(
Jag har också kört avbrutet i flera år så jag mår så dåligt av p-piller men hört många som haft de utan att bli gravida och sedan när de väl försökt har de blivit gravida.
Hej!
Hängde en hel del här förra månaden, men skippade FL lite den senaste eftersom det steg mig åt huvudet lite.
Ville bara berätta att jag plussade igårkväll.
Går runt i något slags chocktillstånd och kan inte tro det :)
Tack o tack
Jag har haft en del illamående efter ÄL, även fått springa och spotta ut mat för jag har fått kväljningar.
Ja sen det vanliga, frusen, ömma bröst, hade även jobbiga stickningar runt brösten, i ligamenten. Men man hittar ju på så mycket när man vill få ett plus, haha! Just nu känner jag ingenting, mens på lördag.
Åh vad skönt att höra att avbrutet inte behöver betyda något! Dock så har vi ju kört oskyddat nu i ett år utan resultat. Jag har även kort cykel så vissa månader har det blivit två försök. Jag har inte tidigare varit testoman men nu är jag på väg att bli det Vill ju veta! Ska dricka i helgen för vi är bortbjudna, och jag har ett grav-test kvar. Det är så dubbelt det där, man vill testa men ändå inte för man blir så besviken... Men man blir ju besviken när mensen kommer också. Det är först nu när det har gått så lång tid som jag börjar få lite panik faktiskt, har inte brytt mig så särskilt innan men känns som att 1 år är en magisk gräns! Har man inte blivit gravid innan dess så är det något "fel"
Tack Smulis85 :)