• Sauerteigtante

Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?

Alla är vi olika. Du verkar mycket angelägen när det gäller märkeskläder eftersom det här var inte din första ts i ämnet. Jag för min del är mycket angelägen att mina barn ska lära sig att inte bedöma folk utifrån kläderna som dem har på sig plus att jag inte inser meningen med att klä sina barn i Dior plagg som förresten tillverkas i Tjeckien.

När det gäller dina favoritmärken, borde du googla lite typ amnesty eller fair trade, för att få veta var dina favoriter egentligen kommer ifrån. De tillverkas nämligen i samma företag som alla dessa märken som du anser som trashiga, skillnaden är enbart att du spenderar tusentals kronor mer på dem. 

Du får självklart göra som du vill, men om du verkligen tror att dina barns märkeskläder är avgörande för deras stil, attityd eller framgång, har du definitivt missat något grundläggande.

Svar på tråden Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?