• Anonym (anonym)

Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?

Barn som uppför sig som barn och kladdar med färg, spiller mat, klättrar i träd, bygger kojor gör detta lika bra bra i kläder från kedjor som i dyra märkeskläder dessutom blir hålen och fläckarna likadana på alla plagg.
    Varför ska barn behöva lära sig att stil har något med dyra märken att göra?

• Anonym (anonym)
    Anonym (mode) skrev 2015-12-05 17:08:10 följande:
    Verkligen inte.

Beroende på vilka skolor och vilken karriär barnen i framtiden väljer så kan klädfrågan vara väldigt viktig. En av mina bästa vänner fick inte med sig något om stil och klass(pratar inte bara om kläder) hemifrån och hade det väldigt svårt när hon skulle slå sig fram som advokat och dessutom sökte anställning på en gammal och anrik firma. Bara som exempel.
    Jag har inte sagt något om att det måste vara just Ralph L, det var bara ett exempel innan.

Du tror inte att jag lär mina barn sådant OCKSÅ? Man måste inte nöja sig med antingen eller....
    Knepigt att mina barn som är uppväxta med kedjekläder lyckats så bra med utbildningar och yrken de vuxna jag känner som verkligen blivit riktigt riktigt förmögna och framgångsrika har inte inte haft någon elegant klädstil.
Svar på tråden Hur kan man handla billiga skräpkläder om man har råd med bättre och finare?