Varför är SD:s kongress så ostrukturerad?
Aldrig sett något liknande. Allt går fel hela tiden, ingen kontroll alls.
Hur kan det vara så?
Aldrig sett något liknande. Allt går fel hela tiden, ingen kontroll alls.
Hur kan det vara så?
Det glädjer mig att du ser på SDs landsdagar. Dock håller jag inte med om att det är så ostrukturerat. Fast SVT borde hålla högre klass för pengarna dom får. Igår var det strömavbrott i ob-bussen hela tiden.
Följer inte du ditt partis politik?
Man kan fråga sig varför politiker överlag är så okunniga. Tänk på den tiden då partiledare och ministrar var professorer. Nu verkar det som att de minst kunniga blir utnämnda. Jag tror det har att göra med att partierna och partikanslierna har fått alldeles för mycket makt. Då blir det mycket lättare att hantera de som inte har så mycket kunskap men är desto mer lojala och glappkäftade.
När jag någon gång ser på riksdagsdebatterna så blir jag svimfärdig av den dåliga retoriken och okunskaperna. Inte ens ministrarna verkar ha koll på sitt eget område utan famlar i blindo.
Nej. Möjligtvis för mamman, men inte för barnet. Varför är det bara SD som tänker på barnens bästa?
har du sadlat om till komiker?
Jag utvidgade ämnet.
Ni nassar är för osmarta för att ens gå på toaletten, ni (läs bögar) borde krypa in i kondomen igen. Ta gärna debatten med mig på Flashback istället om ni vågar. Som Rugbyspelare använder ja såna som er som käglor på vägen till Cafe 44.
Det var inget.