Inlägg från: sugarfree |Visa alla inlägg
  • sugarfree

Jag HATAR frisörer

Alltså ska man klippa sig får man ju ta bort det slitna, vad gör man där annars? Även om du påstår att håret bara behövde fräschas upp lite grann så ser man tydligt hur fruktansvärt slitet det är på förebilden. Det var bara ett slitet, gult hår. På efterbilden är det väldigt mycket snyggare och faktiskt en frisyr!

Förstår dock att det kanske inte känns som du men jag tror du vänjer dig snabbt :)

• sugarfree
    Starka skrev 2015-11-24 00:40:24 följande:

Är du frisör??hahah menar inte att vara otrevlig eller så men du verkar se mer än va i alla fall jag ser. Tycker inte det ser "fruktansvärt" slitet ut, inte gult heller även om jag inte är jätteförtjust i blont. Ser ut som ett ganska normal slitet hår som behövde toppas lite.

Man behöver inte vara frisör för att lista ut att om det ser ut så på bild är det många resor värre i verkligheten :) jag tyckte som sagt att det blev jättesnyggt efteråt och om hon vårdar det och är noga med inpackningar mm så kommer det snart växa :) går hon dessutom lite mer regelbundet kanske varannan månad så kommer kvalitén förbättras markant!
Svar på tråden Jag HATAR frisörer