Inlägg från: jossjoss |Visa alla inlägg
  • jossjoss

Tidiga symtom tråden!

Hej!

Jag har exakt samma symtom som dig förutom ont i brösten. Har en väldigt hård mage istället. Fick dock min mens igår, inte alls som den brukar vara? Ingen värk, mycket mindre än vanligt.. Hört att man kan få konstig mens trots att man är gravid? Men också för att man ej använder piller eller liknande så kroppen blir lite ur balans. Så vet inte vad man ska tro eller om man ska våga testa sig.

• jossjoss

Beräknad mens var idag men fick den igår så tror inte det är annat.

Men jag lever på ett hopp om att det kan vara positivt ändå? Men det kanske man inte ska göra..

• jossjoss
    Cissi2801 skrev 2015-11-11 17:15:58 följande:

Jag hänger gärna på här,

Har haft samma symtom som två gånger tidigare... Råkade dock ut för missfall båda gångerna...

Har bim i morgon, tog ett gravtest i morse som visade negativt...

Tror ändå att jag är gravid, men får se om mensen dyker upp ändå... Hoppas ändå att den inte gör det

Vad tråkigt att höra, hoppas det är mer lycka nu!

Jag trodde verkligen jag var gravid men nu är jag inne på tredje dagen av mensen, fortfarande konstig period men bara konstatera att det är så tyvärr :)

• jossjoss
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 15:11:06 följande:

Jag kan inte tro de!! Jag har plussat!!!

Stort grattis!! Åå vad kul :D

• jossjoss
    Anonym (Hoppas på plus i dec) skrev 2015-11-24 13:38:43 följande:

Hoppar in i tråden, är på äl+3 & första ordentliga försöket sedan sonen föddes i okt-14.

Hade varit urmysigt med ett plus såhär före jul !

Har varit illamående två dagar, igår däckade jag framför tv.n före 22 vilket är olikt mig då jag är en kvällsmänniska.

Jag är väldigt känslig för hormonförändringar så jag brukar veta långt före stickan ger plus, har dock haft alldeles för många mf, men de problemet är löst.

Jag äter extra d-vitamin+folsyra & dricker ett glas tomatjuice per dag.

Någon mer med bim om sisådär 10-11dgr? Hur mår ni?

Hej! Vad roligt :) Kommer dock illamående och sånt sådär snabbt efter äl? Vet inte hur jag känner riktigt, har känt efter så mycket tidigare månader utan att det varit något så vågar inte känna efter nu. Har Bim 10/12 :)
  • jossjoss

Denna månaden är den enda sen jag började där jag tror att jag prickat in äl ordentligt, men också den första där jag inte känner något efteråt, inte ens några påhittade känslor? Haha så det gick nog inte så bra ändå..

Svar på tråden Tidiga symtom tråden!