Inlägg från: Bamseplutt |Visa alla inlägg
  • Bamseplutt

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Hotwife är begreppet du ska söka på. Tolkar jag dig rätt så är inte din man ute efter någon förnedring, utan han är fokuserad på din njutning. Börja med att kommunicera massor sen kommunicerar ni lite till...

Din man kommer att älska dig ännu mer, ni kommer få djupare tillit till varandra för att du tar hans fantasier på allvar. När ni väl är redo så är det ännu viktigare att berätta allt så det inte uppstår missförstånd. Lycka till och njut av resan

Glöm inte att din man avgudar dig och du är stjärnan i hans liv...

• Bamseplutt
    Linux1003 skrev 2015-11-09 17:18:48 följande:

Bara en stilla fundering, hur stor blir Kias mans njutning om hon skulle få mer känslor för en ny främling än sin egen make?

Hans njutning skulle bli stor förstås, under förutsättning att de är öppna och kommunicerar om det. Nyförälskelse är en underbar känsla som är fantastisk att få ge till den man älskar. Den är permanent över efter ca 18 månader så det är inget han kan ge henne på något annat sätt. Lite samma som med barn, man slutar inte älska de gamla när man får en ny. Oxetycin heter kemikalien som löser det så fiffigt åt oss
  • Bamseplutt
    Asirna skrev 2015-11-11 00:10:31 följande:

Jag önskar mer min kille skulle vara svartsjuk, blir mer eller mindre gråtfärdig av bara tanken..

Är väldigt gammaldags för min ålder, när jag är i en relation så är jag endast med min partner och kommer aldrig blanda in en tredje part i sexet..

Varför kan han inte vara beskyddande istället..

Det du känner är rätt för dig/er är ju givetvis det ni ska värna om. Min fru säger samma sak (inte om svartsjukan då) och skulle aldrig träffa andra män om det inte vore för tryggheten hon känner hos mig.

Min fru är min gudinna som jag gör allt för, att se henne njuta och ta för sig av livet är befriande och underbart, väl värt att beskydda och uppmuntra
  • Bamseplutt
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-11 07:23:54 följande:

Alltså, jag har nog jämt fantiserat om random snubbar när jag har sex eller onanerar, men jag har sett det som rena fantasier och aldrig ens tänkt tanken att de skulle förverkligas. Nu har jag en kille som uttryckligen VILL att jag ska förverkliga sådana fantasier...så länge inte detta är ett uttryck för att min kille ska få ligga med andra (det fixar inte jag) och struntar i mig så kan jag motvilligt erkänna att jag börjar känna mig kåt på att testa någon gång. Men jag är förvirrad och antar att det var därför jag startade den här tråden. Tänk om min kille inte pallar detta när det väl kommer till kritan? Jag kanske skulle testa att hångla med någon och berätta det för honom för att se om han får kalla fötter?

Kia ni kan väll börja med lite rollspel, där du beskriver hur skönt påsatt du blev efter sista firmafesten t.ex. hur mycket du njöt av den välutrustade killen på marknad eller liknande. Fixar han/ni det så kan du ju låta honom välja lite sexiga underkläder till dig när du ska ut, firmans julbord kanske där du låter honom få gå hemma i ovisshet. Ta det i små steg se till att ni är på samma blad och njut av resan.
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra