• Linux1003

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Jag tycker väldigt mycket om när min fru njuter och det gör mig oerhört upphetsad att se och uppleva hennes njutning. Vi har pratat om hur det hade varit att t ex att ta in en extra kille. Jag skulle aldrig kunna vara passiv i en trekant och själva tanken att vi tar hand om henne i timmar är oerhört upphetsande. Även hon är mån om min njutning och min dröm och har haft fantasier om att bjuda in en extra kvinna men vi resonerar båda på samma sätt.

Man behöver aldrig bry sig om konsekvenserna i en fantasi så länge dessa är fantasier. Det finns så mycket andra aspekter som träder in när man tar steget fullt ut och även om för min del är förfarandet en oerhörd upphetsande bild att se min fru bli tagen av en annan kille så är jag rädd över hur vårt liv utvecklas i efterhand. Svartsjuka och en bruten exklusivitet vilket vi har till varandra idag osv. Även om man älskar varandra och hela processen handlar om ren njutning och sex så är den känslomässiga aspekten ofrånkomlig och det föreligger alltid en risk att man kan få känslor för den inblandade. För vår del så föredrar vi att det förblir en fantasi.

Jag tror det är oerhört viktigt att ni reder ut alla detaljer, begrepp, risker och att det inte råder några som helst frågetecken innan du tar steget ut då det inte finns någon återvändo.

• Linux1003
    Bamseplutt skrev 2015-11-09 14:46:22 följande:

Hotwife är begreppet du ska söka på. Tolkar jag dig rätt så är inte din man ute efter någon förnedring, utan han är fokuserad på din njutning. Börja med att kommunicera massor sen kommunicerar ni lite till...

Din man kommer att älska dig ännu mer, ni kommer få djupare tillit till varandra för att du tar hans fantasier på allvar. När ni väl är redo så är det ännu viktigare att berätta allt så det inte uppstår missförstånd. Lycka till och njut av resan

Glöm inte att din man avgudar dig och du är stjärnan i hans liv...

Bara en stilla fundering, hur stor blir Kias mans njutning om hon skulle få mer känslor för en ny främling än sin egen make?
  • Linux1003
    Bamseplutt skrev 2015-11-09 20:08:10 följande:
    Hans njutning skulle bli stor förstås, under förutsättning att de är öppna och kommunicerar om det. Nyförälskelse är en underbar känsla som är fantastisk att få ge till den man älskar. Den är permanent över efter ca 18 månader så det är inget han kan ge henne på något annat sätt. Lite samma som med barn, man slutar inte älska de gamla när man får en ny. Oxetycin heter kemikalien som löser det så fiffigt åt oss
    Visst är det så men jag håller inte riktigt med dig. Att älska sina barn är inte samma sak som att älska sin make/maka eller frestelsen att älska någon ny där det förekommer ett sexuellt förhållande som man inte har med sina barn. Du kan också alltid avsluta en relation/äktenskap men det är ett helt annat band med egna barn. Det finns många par och det är bara läsa äldre trådar där man fortfarande älskar varandra men obefintlig sexuell attraktion där man överväger andra alternativ.

Så möjligt med låg sannolikhet för TS men fortfarande risk att hon bara kan älska en person och det behöver inte vara sin egen man. Flört 
  • Linux1003
    Anabolakillen4 skrev 2015-11-24 11:09:07 följande:
    Jag är ganska säker på att du har fantasi om att en extra killa ska pilla på dig också.
    Du kanske rent av vill att jag ska söka upp dig och angripa dig med min 100kg+++ kropp och ta för sig av dig.

Du gillar andra killar va? Kan tänka mig att en fikus som du gör det.

Man blir för jävla arg när man läser sånt här
    Tja, du kan ju låta bli och läsa så slipper din ärta till hjärna anstränga sig i onödan.
  • Linux1003
    Anonym (Bull) skrev 2015-11-24 13:44:26 följande:
    Nu är det ju jag som är den extra killen. Inte intresserad av att trycka på mannen i paret. Han får hålla sig undan eller sitta i ett hörn.
    Han är bara svartsjuk för att du inte gillar sätta på honom.
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra