MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
Jag tycker väldigt mycket om när min fru njuter och det gör mig oerhört upphetsad att se och uppleva hennes njutning. Vi har pratat om hur det hade varit att t ex att ta in en extra kille. Jag skulle aldrig kunna vara passiv i en trekant och själva tanken att vi tar hand om henne i timmar är oerhört upphetsande. Även hon är mån om min njutning och min dröm och har haft fantasier om att bjuda in en extra kvinna men vi resonerar båda på samma sätt.
Man behöver aldrig bry sig om konsekvenserna i en fantasi så länge dessa är fantasier. Det finns så mycket andra aspekter som träder in när man tar steget fullt ut och även om för min del är förfarandet en oerhörd upphetsande bild att se min fru bli tagen av en annan kille så är jag rädd över hur vårt liv utvecklas i efterhand. Svartsjuka och en bruten exklusivitet vilket vi har till varandra idag osv. Även om man älskar varandra och hela processen handlar om ren njutning och sex så är den känslomässiga aspekten ofrånkomlig och det föreligger alltid en risk att man kan få känslor för den inblandade. För vår del så föredrar vi att det förblir en fantasi.
Jag tror det är oerhört viktigt att ni reder ut alla detaljer, begrepp, risker och att det inte råder några som helst frågetecken innan du tar steget ut då det inte finns någon återvändo.