Inlägg från: Anonym (Kia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kia)

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Min kille berättade för mig för någon månad sedan om en fantasi som han har: Att jag har sex med andra. Det kom fram att detta inte bara var en fantasi - han skulle gärna vilja att jag hade sex med andra. Han säger att han älskar mig och att han tycker att jag ska få njuta fullt ut med andra män om jag vill det. Jag tänkte först att han var otrogen och att han ville att jag skulle knulla runt för att lätta på sitt dåliga samvete, men han bedyrade att det inte handlade om det. Jag skulle aldrig låta honom ha sex med andra tjejer och det sa han att han är helt ok med. I vilket fall som helst så avslutades diskussionen med att han gav mig ett frikort att ha sex med vilken okänd man som helst när jag vill. Han vill inte att det är någon vi känner som en gemensam vän utan typ någon snubbe på en konferens eller på krogen eller så. Han tyckte t.o.m. att jag kunde lägga in en annons på nätet. En annan viktig grej för honom var att jag måste berätta för honom om jag har haft sex med någon. Han vill gärna veta alla detaljer för att han går igång på det. Han sa att han litar på mitt omdöme och att det är helt upp till mig vad jag vill göra, om jag vill köra med kondom, suga, analsex, två snubbar m.m.

Är det här en vanlig fantasi bland killar? Borde jag vara orolig för att han vänstrar eller nåt eller att det finns en dold agenda här? Nu när det gått några veckor måste jag motvilligt erkänna att jag börjat fundera lite på att låta hans (och nu i viss mån min) fantasi förverkligas. Eller finns det en risk att han blir svartsjuk när fantasin blir verklighet och att vi skapar en irreparabel spricka i vårt förhållande? Fast ibland tänker jag att jag har världens bästa kille som inte gör anspråk på att äga mig, som går igång på att jag har ett hett sexliv och som bara vill mitt bästa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-08 22:03
    Jag kanske ska lägga till att vi varit tillsammans i 10 år, är 35 år och har 2 barn. Vi har aldrig haft någon större kris i förhållandet.

• Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Eventuellt) skrev 2015-11-08 22:04:34 följande:

Jag får spontant tanken om han är cuckold eller så, eller har latenta UG-fantasier.

Är inte cuckold när snubben sitter bredvid som en förnedringsgrej? Nja, jag tror inte att det är hans grej.
  • Anonym (Kia)
    AnnaZL skrev 2015-11-08 22:18:03 följande:

Om det är något du tänder på är ett tips att ta det väldigt försiktig. Börja med att hångla med någon och se hur du och din man verkligen reagerar när det händer på riktigt. Är allt bra, gå lite längre nästa gång osv. Det kan vara jätteupphetsande i fantasin, men raka motsatsen i verkligheten.

Har du varit med om en liknande situation eller kanske känner du någon som varit det? Berätta i så fall!
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Eventuellt) skrev 2015-11-08 22:52:44 följande:
    Jo, men det finns olika varianter på det. Just det här med att du isåfall måste berätta allt för honom, detaljerat. O jag tycker inte det låter som att det behöver vara oro för att han vänstrar. Snarare som att han funderat på det här länge o nu vågar berätta för dig.
    Aha, tja du kan ju ha en poäng i det där med att han vill ha detaljerna. Grejen är att han berättade att han nästan jämt, när han runkar utan porr eller har sex med mig, berättade att han tänker på att jag har sex med andra killar utan att han är med. Haha, jag tänker också på att jag har sex med andra killar men jag har hittills bara sett detta som rena fantasier.
  • Anonym (Kia)
    jos79 skrev 2015-11-09 02:52:25 följande:

Hört nästan samma sak från min man. Han ville inte vara med men titta eller se det på film. Vet inte om man ska bli arg, glad, ledsen eller hur man ska ta det.

Var det länge sen du hörde det? Har du funderat på att testa?
  • Anonym (Kia)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-11-09 07:02:11 följande:

Jag tror detta är en rätt vanlig fantasi. Jag själv tänker mycket på det, och jag älskar min fru över allt annat och är inte otrogen mot henne. 

Jag tycker bara det är hett när hon njuter, och jag vill också höra detaljer.. Vi har inte provat detta än, men vi pratar om det ibland när vi har sex. Tror hon börjar gå igång på det, så antagligen kommer vi prova snart.

Tror inte alls du behöver oroa dig för otrohet i alla fall. Men som någon sa, ta det ett steg i taget innan ni vet hur det känns på riktigt.

Skriv gärna i tråden om ni testar!
  • Anonym (Kia)
    Bamseplutt skrev 2015-11-09 14:46:22 följande:

Hotwife är begreppet du ska söka på. Tolkar jag dig rätt så är inte din man ute efter någon förnedring, utan han är fokuserad på din njutning. Börja med att kommunicera massor sen kommunicerar ni lite till...

Din man kommer att älska dig ännu mer, ni kommer få djupare tillit till varandra för att du tar hans fantasier på allvar. När ni väl är redo så är det ännu viktigare att berätta allt så det inte uppstår missförstånd. Lycka till och njut av resan

Glöm inte att din man avgudar dig och du är stjärnan i hans liv...

"Hotwife", haha! Fast du har rätt - när jag googlar på det är det ju exakt den fetischen min kille har. Det finns tydligen en term för allt...
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Kille) skrev 2015-11-10 15:10:32 följande:

Kia- jag delar din killes fantasi. Saken är den att jag inte berättat än för min flickvän sedan 12 år om detta. Vi är båda i mitt 30 och har två barn. Jag skulle älska om hon låg med andra och berättade för mig efteråt. Jag har heller ingen önskan av att ligga med andra tjejer utan det är att hon har sex, njuter och ger njutning till någon annan som är grejen. Jag skulle heller inte vilja att hon var med någon i bekantskapskretsen men någon random som hon tycker är attraktiv får hon gärna gå loss med. Jag litar på henne och vill hon köra oskyddat eller analt skulle det vara okej.

Jag har varit inne på cuckold men hotwife är nog mer vad jag gillar även om jag gärna varit med och tittat på medan hon knullar en annan man. Jag vet inte hur hon ställer sig till detta och därför har jag inte lyft frågan med henne dock.

Hur ställer du till det efter att ha tänkt lite? Om jag är som din kille behöver du inte vara orolig att han lämnar dig eller är otrogen. Det är tjejens njutning som ger oss njutning. Att hon skulle komma hem en kväll och berätta att hon haft sex med någon annan skulle göra att jag sköt i kalsongerna tror jag. :)

Alltså, jag har nog jämt fantiserat om random snubbar när jag har sex eller onanerar, men jag har sett det som rena fantasier och aldrig ens tänkt tanken att de skulle förverkligas. Nu har jag en kille som uttryckligen VILL att jag ska förverkliga sådana fantasier...så länge inte detta är ett uttryck för att min kille ska få ligga med andra (det fixar inte jag) och struntar i mig så kan jag motvilligt erkänna att jag börjar känna mig kåt på att testa någon gång. Men jag är förvirrad och antar att det var därför jag startade den här tråden. Tänk om min kille inte pallar detta när det väl kommer till kritan? Jag kanske skulle testa att hångla med någon och berätta det för honom för att se om han får kalla fötter?
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Kille) skrev 2015-11-11 12:58:58 följande:

Håller med ovan. Kör lite mindfuck med honom och se hur han reagerar. Runka honom och berätta en fantasi eller påhittad historia och se hur han reagerar, kommer han eller blir han väldigt uppspelt så gillar han det.

Hmmm...kanske mindfucka honom genom att lura honom att jag faktiskt har legat med någon - och berätta massa nasty detaljer för honom - och låta honom tro det i nån dag. Är han få fortfarande med på noterna, och kanske t.o.m. besviken när jag förklarar att jag bara ville testa honom, så borde det ju vara lugnt. Ingen dum plan faktiskt!
  • Anonym (Kia)
    Maisoui skrev 2015-11-12 02:06:53 följande:

Hej Kia,
    Jag är i exakt samma situation som dig. Nästan. Har haft det lite knökigt i relationen på grund av helt andra saker, och han är just nu på en längre resa för att vi skulle ta lite paus i förhållandet. 
    Jag har aldrig varit otrogen mot honom, vi har varit ett par i tio år, men alla andra längre förhållanden jag varit i har tagit slut på grund av att jag har varit otrogen och därför känt mig tvungen att avsluta relationen.
    Jag var väldigt nära att gå i fällan igen för bara några månader sedan då jag träffade en fantastisk och ganska mycket yngre man när jag var ute tillsammans med mina kompisar. Jag skrev till honom efteråt och vi bestämde att vi skulle ses nästa gång han kom till min stad.
    Några dagar efteråt börjar min man bete sig lite märkligt. Vill låna min dator för att kolla på film "för jag har ju mycket bättre skärm än han har på sin dator"
    Jag blir livrädd och misstänker med en gång att han på något vis vet om att jag skrivit till den här andra killen. 
    Mycket riktigt. Efter ytterligare några dagar kryper det fram. 
    Jag har haft meddelandesidan på fejjan uppe och glömt att stänga den. Han har sett ett ansikte ute till vänster som han inte känner igen och klickat.
    Nu är det kört, tänkte jag. Hej då till det äktenskapet.
    "Vet du vad?" säger han. "Jag tycker du ska göra det." 
    Alltså träffa den andra killen. Han förklarar att han går igång enormt på det.
    Jag blir helt chockad. Sen tror jag att jag har kommit till himmelriket. Typ.

Nu när han har varit borta har jag tänkt otroligt mycket på det och hoppas att vi kan prata om det igen när han kommer hem. Tror kanske dock att det är mer av ett så kallat "öppet förhållande" som jag skulle vilja ha, men vet egentligen inte vad som är skillnaden. Jag vill verkligen inte lämna min man. Jag älskar honom, vi har fantastisk sex och han är min bästa vän. Funderar på om detta är vägen att gå för att jag äntligen ska få ett längre förhållande att hålla, men känner mig osäker, precis som du.

Har din man återkommit till att han tycker att du ska göra det? Har du hållit kontakten med killen?
  • Anonym (Kia)
    Maisoui skrev 2015-11-16 22:35:10 följande:
    Har pratat med mannen i telefon nu. Han verkar öppen för att pröva! Känner dock att vi måste prata en hel del mer om det innan något kan hända. Väldigt spänd på vad vi kommer att komma fram till
    Hmm...då sitter vi lite i samma båt. Jag tror jag ska börja med en vit lögn för min kille om att jag hånglat+runkat av någon för att kolla av hans reaktion Glad 
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra