Inlägg från: Anonym (Alm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alm)

Är du svartsjuk?

Nej är inte ett dugg svartsjuk och några ex har kallat mig känslolös bitch för det, då de ansåg att svartsjuka innebar att man älskade dem mycket. Min nuvarande karl är inte heller svartsjuk och det är en av de anledningarna jag föll för honom. Är man ärlig och litar på varandra så behövs inte svartsjuka. Svartsjuka för mig innebär att personen har svårt med tilliten och för mig är det en stor del i förhållandet att ha just tillit till varandra.

• Anonym (Alm)
    klumpedumpe skrev 2015-11-09 15:47:11 följande:

Kan även tillägga att han å sin sida knappt är svartsjuk alls, och tycker snarast att det är roligt när andra spanar in mig eftersom han enligt honom själv ser det som en bekräftelse på att han har bra smak typ. Han vet ju att jag aldrig skulle göra något med nån annan så länge vi är tillsammans!

Då är din karl som min. Sen eftersom jag oftast blir avtänd av killar som raggar på mig så vet han att de som raggar på mig lär inte ha en chans även om de skulle vara snygga, så han tycker bara det är kul att se på när de plågas. Samt sen som du säger är han stolt för det visar ju att han har en bra smak. Jag känner samma sak också och bryr mig inte om någon raggar på honom för jag vet att det är mig han vill ha oavsett så. 
Svar på tråden Är du svartsjuk?