BIM januari 2016
Äl+1 idag. Har sagt till mig själv att inte testa förräns mensen är sen - det lär ju gå bra..... :p
Äl+1 idag. Har sagt till mig själv att inte testa förräns mensen är sen - det lär ju gå bra..... :p
Alltså vad frustrerande. Haft ägglossningskänningar i ett par dagar nu, vattniga flytningar, öppen tapp.. Men fortfarande inte fullt utslag på ÄL. Känns som kroppen försöker få till en ÄL men inte lyckas? La ihop testen jag tagit. En varje eftermiddag. Så ganska många dagar. Börjar bli dyrt det här. Vad tror ni?
Jag testade positivt igår (vid kl 17.30) på digitalt ägglossningstest och hade mycket äggvita flytningar och idag testade jag positivt (vid 10.00) men är ganska torr och idag kände jag på livmodertappen och den är hård ! Kan jag ha haft ägglossning direkt när min höjning va?
Äl +4, dagarna går ju sååå segt ;p När skulle man kunna ana något på en sticka tro? Äl +9 kanske? Tror inte att jag kan hålla mig längre än så, haha.
Så besviken jag känner mig nu. Fått rosa på papperet blandat med typ äggviteaktigt sekret. ÄL + 7. Förra cykeln fick jag så på ÄL + 10 och sen kom mensen. HAr aldrig haft spottings innan, så det känns tråkigt att det börjat komma. Väldigt tidigt också :(
Hade MA i november och detta är andra cykeln efter det. SÅ tråkigt att kroppen ska hålla på :'(
Tänkte nidblödning förra gången, eller hoppades rättare sagt. Men det var ju mens på ingång så jag gissar att mensen kommer likadant denna gången :( Men vad har hänt med min lutealfas? 7 dagar?! Hur många cykler måste man vänta tills att få hjälp? Vet ju att det kan ta tid för kroppen att bli normal igen men det är ju lite olidligt detta.
Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/
Hur stora är chanserna att bli gravid om man prickar ÄL egentligen? Någon som har koll på sådant här? Vore intressant att veta. Hade sex 1,5 dygn innan ÄL så jag hoppas att det finns en chans här..