Inlägg från: Anonym (längtan efter nr 3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (längtan efter nr 3)

BIM januari 2016

Hoppar från en tråd till en annan...hakar på här Denna rundan blir försök nr 2 barn nr 3 för min del, första barnet för min sambo

sebbejonte skrev 2015-12-23 14:34:42 följande:

Vill du vara med på listan behöver jag ett datum :)

Bim 13/1

Hur fungerar det här med tempande?

Sist jag var gravid var jag 24 år då gick allt lätt. Inte lika lätt nu 10 år senare

Var säker på att jag skulle plussa i dec, trött hela tiden, brösten ömmade inte bara de hade växt till sig också men icke mensen kom 2 dagar för tidigt då :-/

BIM imorgon jag är tröttare än tröttast får tvinga mig vara uppe längre än jag eg orkar för sambons skull, sjukt sugen på lakritskritor o mjölk , lätt illamående, hungrig men kan inte äta ordentligt , på kvällarna känner jag mig febrig , frusen

Kroppen bara jäklas blir tokig

Ingen mens än.....förra månaden var den två dagar för tidig o denna sen ????

Kstadtjej87 skrev 2016-01-15 11:44:32 följande:

Tack så mycke :) ringde barnmorskan och hon lugnade mig direkt. De är mer vanligt än Vad man tror att man blöder fast man är gravid :)

Är blödningen väldigt annorlunda än vanlig mens då?
    Lilla Luna skrev 2016-01-16 19:47:05 följande:

Kramp och molvärk nere i tjejmagen. Men mest på vänster sida. Trodde mensen kom tidigare idag. Men icke. BIM+1/BIM+2

Samma här...lätt rosa på pappret idag , dock inget nu ikväll ?????
    Lilla Luna skrev 2016-01-16 21:07:52 följande:

Testade på eftermiddagen dagen innan bim/på bim. Blankt. Skrev fel. BIM+2/+3 är jag på idag..Har du testat? Testade vid Bim på em. Men negativt. Känns som jag ska ha mens när som. Liksom rinner till ibland.

Inte testat mig då det känns som att det ska komma när som
Svar på tråden BIM januari 2016