• SSK13

BIM-DECEMBER

annacnummertre skrev 2015-12-12 11:10:44 följande:

har du provat att kissa igen? för dagen jag fick utslag på mitt digitala kissade jag direkt när jag klev upp, fick neg, åt frukost loch kissade igen, då var kisset inte lika utspätt och så fick jag glad smiley :)

Symetrical skrev 2015-12-12 11:02:50 följande:

Men har du testat lite senare på dagen nån gång..? Hört att många har betydligt högre lh-halt i urinen då jämfört med på morgonen. Optimalt är att inte dricka för mycket innan och hålla sig i 3-4 timmar.

Får testa det. Har bara en sticka kvar. Men som jag förstod det ska man använda de nya stickorna i den hamla hållaren.

Är i Köpenhamn, men de borde väl också ha clearblue på något apotek ;) tack för era tips :)
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-12 18:48:15 följande:

Hur har det gått idag? :)

Dåligt :( blinkade i eftermiddags också. Har tre dagar kvar att testa innan cb menar på att man kan ge upp denna cykeln. Störigt bara att få hopp.
  • SSK13

Åttonde dagen med blinkande smiley. Strecken har ökat hela tiden. Grabiditetskollens ägglossningstest har också ökat markant, från knappt synliga streck till detta. Så nu hoppas jag ändå på att ÄL kanske är i antågande. Hoppas ni med mig?
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-14 10:39:25 följande:
    Sådär såg mitt CB ut den dagen jag fick glad gubbe :) Gravidkollen blev typ aldrig starkare än vad du har. Så ÄL är definitivt nära :)
    Åh jag hoppas så! Efter åtta dagars blink blir man ju helt nere. Men eftersom det ökat i styrka har jag inte velat ge upp ännu. 
    NooneBird skrev 2015-12-14 10:52:51 följande:
    Jag använder gravidkollen och mina blev väldigt mörka vid ÄL, de var mörkare än ditt dagen innan jag fick positivt utslag. Men snart närmar det sig! Bara att det går från knappt synbart till att synas klart så är det på G!
    CB stickorna kan man inte titta på, ibland har jag fått starkare streck när jag inte haft ÄL än när jag fått glad gubbe.
    Ja jag tänker att något måste ju hänt i och med att det syns något på testen nu vilket det knappt gjorde innan. Hopppppas.
    Symetrical skrev 2015-12-14 11:08:31 följande:
    Håller alla tummar och tår för dig! Tror att du får fast smiley senare idag eller imorgon.

Graviditetskollens ältest verkar för övrigt vara helt värdelösa och missvisande! Jag fick aldrig positivt på dem den här cykeln, men tempen steg markant, så nog hade jag äl alltid! Här är ett exempel på hur svagt graviditetskollens ältest visade i förhållande till ett annat fabrikat för min kompis. Tagna i samma urin!

Jag hoppas också på fast gubbe imorgon! SNÄLLA kropp producera lite LH nu. Vad knasigt att det blev en sådan stor skillnad på samma urin! Helt klart positivt på den ena men graviditetskollens ser ju negativ ut, hade tolkat det som ÄL senare samma dag eller dagen efter.

Tusen tack för svar!
  • SSK13
    Symetrical skrev 2015-12-15 05:16:37 följande:

Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...

Grattis!
  • SSK13

Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)

Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!

• SSK13
    eid skrev 2015-12-15 06:14:22 följande:

Skönt att den äntligen blev fast! :)

Symetrical skrev 2015-12-15 06:17:45 följande:

I knew it! Kör så det ryker nu!

Yes! Känns helbäst att vi ens kan försöka igen!
  • SSK13
    mariatheresia skrev 2015-12-15 06:19:19 följande:

Grattis Symetrical. Tycks ha gjort detsamma här.

Grattis!
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-15 12:16:39 följande:

Grattis! De strecken du visade upp igår gick inte att tvivla på :) 

Fattar inte hur du stod ut i nio dagar med blink, haha :P Jag hade blivit knäpp.

N'är är BIM nu då? :)

Jag blev knäpp! Med MA nyss så tänkte jag att ÄL kanske hoppar över. Men störde mig på att jag fått så mkt förhoppningar i onödan. Men idag har graviditetskollens ÄL-stickor gett utslag också så ÄL är mest troligt imorgon då, BIM 30/12. :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER