BIM-DECEMBER
Ja ;) Tycker alltid killar är rädda för att tjejen ska bli med barn, men vi har faktiskt vara 3 dagar i månaden på oss, de är fertila 24/7 ;)
Ja ;) Tycker alltid killar är rädda för att tjejen ska bli med barn, men vi har faktiskt vara 3 dagar i månaden på oss, de är fertila 24/7 ;)
Jag är så glad att jag knappt fattar det! Blinkande gubbe på ÄL-test! Första efter MA så visste inte om mens eller ÄL skulle komma först. JIPPIE vi får en chans i december!!!! :D
Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)
Sitter helt förstenad på toa :D
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Så härligt för dig <3
Grattis!!!
Då gick det ganska snabbt ändå! Visst blödde du ganska länge?
Hoppas det tar sig för oss nu!! :D
Blinkande smiley idag också så det är nog på riktigt :)
Gissar att billiga test är bra för att de om man haft ÄL, de är inte så bra på att förutsäga den. Kan man inte sin cykel så missar man ju de fertila dagarna före ÄL med sådana stickor, mina var helt blanka igår.
lite morgonsvammel. Hoppas alla får en fin dag och att de med BIM närstående plussar :)
En sexfråga!
Eftersom jag fått MA visste jag inte ÄL-dagar eller när fertiliteten skulle öka, hade tänkt ha sex varannan dag. Har tagit cb digital ÄL-test som haft blinkande smiley nu tre dagar i rad. Vi har haft sex måndag och tisdag, tre ggr. Idag fick jag ju blinkade smiley igen, kan vi hoppa över idag utan att riskera något?
Vet ju inte hur länge jag kommer få blinkande smiley... Börjar bli lite öm redan nämligen ;) hoppas på fast smiley imorgon eller fredag. Då vill jag iaf ha sex de dagarna. Hur hade ni gjort?
Har inte berättat om ÄL för min man så han börjar nog undra vart denna fantastiska sexlust snart ha kommit från. Ville inte säga något än för att jag inte vill att han ska känna sig tvungen. Tänkte säga när smileyn blir fast att ÄL sker :)
sorry, glömde att du hade de där avancerade testerna. kan inte dem ;)
Ah okej, då fattar jag :) Nej, då skulle jag vila ikväll, sen köra igen när den är fast!
Haha, jo det blir ju det. Fast eftersom vi båda vet så är vi inställda på det, så vi brukar mest skratta och köra typ ;)