Väntande skrev 2015-12-08 13:08:18 följande:
Moori:
Jag har också restless legs från och till, sambon googlade så vi provade massage och värme men det funkade inte. Men jag har inte haft något de 3-4 sista nätterna, men då har sambon snarkat istället ... Hahaha!
Åh kul! Hur tydligt såg man bebben på bilden??? Jag är i vecka 8+5, gjorde mitt i vecka 7+5 å då såg man en ovalformad knöl typ. Har börjat kalla den för potatisen pga det, hahaha. Jag tänkte kanske i någon sån där diy julkula eller nå liknande, känns lite cheesy men man får lov å vara det :P första barnbarnet på sambons sida. På min sida säger jag nog det bara rakt ut, hehe!
Men, haha! Förstår att du inte kan sova då, jag hade blivit vansinnig :P mitt största problem just nu är att jag vaknar mitt i natten för att jag är kissnödig, och sen kan jag inte somna om för att jag tänker för mycket och är vrålhungrig samtidigt. Så nu väntar jag på att mannen ska vakna ^^
Nja, tydligt är en överdrift. Man kunde dock se vad som var kropp och huvud, men kroppen hade inga (synliga) armar och ben. Gulligast var att man kunde se den lilla navelsträngen :) sen hade mitt pyre lite av gulesäcken kvar, men det var tydligen inget ovanligt eller konstigt, som tur var. Haha, potatisen ^^ här är det mest pyret :)
Haha, klart man får! Låter som en grym idé, och väldigt pyssligt, sånt gillar jag :) jaså, vi är inte först på någon sida, men på min sida finns bara ett och det var 6 år sen sist, så där blir det nog mest spännande. På mannens sida önskar dom nog nästan att deras barn kunde dra ner på produktionen ;)