Var hemma med ditt barn
Något jag retar upp mg på är dessa föräldrar, främst mammor som väljer att lämna sitt barn på förskolan så tidigt som ett år.
Något jag retar upp mg på är dessa föräldrar, främst mammor som väljer att lämna sitt barn på förskolan så tidigt som ett år.
I vilken fantasivärld är det så många pappor som hämtar och lämnar sina barn? Seriöst...
Ja. sådär ser det inte på den förskola jag har mina barn...det är OFTAST mammor som får slita och släpa med hämtningar och lämningar.
Inte många. Och det där med "närvarande" kan diskuteras.
Så alla ska rätta sig efter vad du tycker?! Måste vara jobbigt för dig i livet, för om du inte redan upptäkt det så är din åsikt ganska oväsentlig för de flesta när de planerar sitt liv - särskilt som du verkar ha en sådan förlegad syn på familjelivet att det bara är mamman som räknas.....
Ni får säga vad ni vill. Små barn mår inte bra av att vara på förskolan. De mår bättre av att vara hemma med sin mamma.
Jag tänker utifrån ett litet barns perspektiv. Och inte från en karriärkåt förälder. Små barn mår bäst av att vara hemma med sin mamma. Punkt!
Biologiskt sett är mammor den bästa föräldern...