Bra body butter?
Vilket body butter är bäst? Helst med så lite doft som möjligt men alla förslag är förstås välkomna.
Vilket body butter är bäst? Helst med så lite doft som möjligt men alla förslag är förstås välkomna.
Jag använder 100% kokosolja. Tycker det är mycket bättre än body butter
Jag använder 100% kokosolja. Tycker det är mycket bättre än body butter
Ja, i mataffären K Kalle. Jag upplever det som extremt kladdigt dock och vet inte om jag skulle kunna smörja in hela mig i kokosfett. Har provat i fejset, men det gav inte det önskade resultatet heller, men det är individuellt.
Ja, i mataffären K Kalle. Jag upplever det som extremt kladdigt dock och vet inte om jag skulle kunna smörja in hela mig i kokosfett. Har provat i fejset, men det gav inte det önskade resultatet heller, men det är individuellt.
Maria 434, på rekommendation köpte jag Markattans kokosfett, ja. Den skulle vara såååå bra för mig med torr hud. Inte gick den att steka bananpannkaka i heller så det var ett värdelöst köp för min del.
V S, jag har testat lite från La Roche och även Bioderma och Avène (brukar köpa på mig när vi är i Franka), men jag inte hittat den perfekta krämen ännu
Body Shops body butters är bra, men de luktar ganska mycket. Därav tipsade jag inte om dessa. Ev om du skulle prova shea eller oliv så luktar det inte parfym i alla fall. För egen del tycker jag mycket om moringa.