Li79 skrev 2015-11-15 15:27:50 följande:
Bara 5 st på första UL tyvärr. Några till låg och "lurade" lite så eventuellt nån mer. Är skitbesviken över det låga antalet samtidigt som jag vet att kvaliteten är det viktigaste och att det faktiskt bara räcker med en för en graviditet.. Var i processen är du? De första dagarna av Gonal F hade jag huvudvärk o trött. Nu mest massa flytningar o svullen om magen... Ni?
Okej, ja förstår, man vill ju ha massor av fina ägg trots att det är som du säger, det är kvalitén som räknas!
Jag har puregon och är på sprutdag 7 just nu. Ska på första Ul imorgon för att se hur ser ut för oss och antal ägg. De har sagt äp V. 47 till oss så hoppas vi får ett bra resultat imorgon. (jag känner på mig att de kommer höja min dos och förlänga behandlingen)..
Jag känner mest av en värk i ryggen och öm av allt stickande, svettningar har jag haft en del av också. svullen ja , men inte lika illa som första 2-3 dygnen, det har avtagit lite. Illamående och huvudvärk hhar jag haft nästan varje dag så det har jag vant mig vid :/
En fråga bara, stämmer det att äggstockarna svullnar upp från att vara små som valnötter till storleken av en apelsin ? Källa :..(Kom över nått på nätet) :/