Behöver lite stöd från någon. Äggdonation utomlands förra veckan
Hej, får jag fråga var Brno är? Då vi precis ligger i startgroparna för äggdonation så håller på att kolla runt vilka olika kliniker som det finns utomlands.
Hej, får jag fråga var Brno är? Då vi precis ligger i startgroparna för äggdonation så håller på att kolla runt vilka olika kliniker som det finns utomlands.
Åhhh tack för svar. De låter väldigt intressant. Vad heter kliniken? Har dom nån bra hemsida som man kan kika på?
Vi har kikat på kliniken o Riga men inte bestämt oss för någon utan tar gärna in tipps ????
Tack va snällt, då ska jag googla runt lite och se vad jag hittar.
När man åker dit flyger mina enklast till Prag då och sen tar tåget dit?
Aha ja de låter ju jättebra. Ska kika på dom olika alternativen.hittade deras hemsida men de står inget om priserna. Vet du på ett ungefär vad dom tar för äggdonation?
Ja jag har mailat dom nu så går vi se vad dom säger. Tack tack för hjälpen ????
De svarar snabbt och bra! Lycka till!
Heej
Tack Bonifacio för din information.
Jag håller verkligen tummarna för er Bonifacio, Fritzi och Jag är bara jag.
Har varit i kontakt med kliniken i Brno nu så nu är ialla fall bollen i rullning. Är de någon utav er som bor i Sthlm och har någon bra gynekolog som ni kan rekommendera och som man kan gå till isamband med undersökningarna som skall göras.
Låter trevligt att göra som ni gjorde och kombinera de med lite semester i Prag.
Kram till er
Grattis Bonifacio!!! Så roligt och härligt och "scary". Förstår dig...
För min del slutade söndagen på sämsta tänkbara sätt - först ett minus och bara några timmar senare full menstruation. Nåväl, inga tvivel om vad som stod på i alla fall... Pratade med kliniken i måndags och jag måste nu stå över en månad pga att detta var ett färskförsök i stimulerad cykel. Troligtvis vill de nu göra ett FET i naturlig cykel, men jag är lite orolig för att det skall vara förspilld tid om ÄL uteblir, vilket hände för ett tag sedan. Skall diskutera med läkaren och se vad vi kommer fram till.
Nu vill jag dock glädja mig åt era positiva resultat, så heja er!! <3
"jag är bara jag" du skrev nått om att de skilde på medicineringen mellan dom olika klinikerna. Vad är de som skiljer eller egentligen vad är de du tar nu för medicinering på den här kliniken?