• Anonym (Lina)

Hur tillfredställer ni er man?

Jag och min sambo har sex ganska ofta, jag blir alltid tillfredsställd till 100% och det känns som att han kommer på nya knep varje gång. Men nu vill jag ha era bästa tips! :) Känns som att jag gör samma tråkiga saker..

Bombardera med förslag! :D

• Svar på tråden Hur tillfredställer ni er man?
  • Anonym (Y)

Tillåt analsex, svälja hela kuken vid avsugning, be om smisk.
    Hur svårt kan de va????????

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Y) skrev 2015-10-17 12:34:07 följande:

Svälja hela kuken? Varför?
  • Anonym (Lina)

Analsex gillar ingen utav oss..
  • Anonym (Mjo)

Du utgår från att alla killar och inga tjejer gillar analsex, och att analsexet inte redan tillhör deras "gamla vanliga" grejer hon/de gör...
  • Tom Araya
    Anonym (Mjo) skrev 2015-10-17 12:37:06 följande:
    Svälja hela kuken? Varför?
    Grymt skönt!
    En av fördelarna faktiskt med att inte ha så stor, de flesta klarar att ta in hela och jag kan ta dem hårt och djupt utan att orsaka smärta.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Lina) skrev 2015-10-17 13:12:26 följande:
    Analsex gillar ingen utav oss..
    Fortsätt med samma tråkiga saker då.
  • Tom Araya
    Anonym (Lina) skrev 2015-10-17 12:26:48 följande:

Jag och min sambo har sex ganska ofta, jag blir alltid tillfredsställd till 100% och det känns som att han kommer på nya knep varje gång. Men nu vill jag ha era bästa tips! :) Känns som att jag gör samma tråkiga saker..

Bombardera med förslag! :D

Hur hade du tänkt dig vi ska vi kunna ge bra tips när vi inte har en aning om hur ert sex ser ut, vad ni njuter av, vad ni tänder på, vad ni fantiserar om, vilka fantasier ni kan tänka er att förverkliga o.s.v?

Några tips utifrån mitt huvud:
    Sexiga underkläder, leksaker för båda, prova nya ställningar, prova nya platser (ett stadigt köksbord är min favorit), ge honom en lång avsugning när ni inte har haft sex på två-tre dagar, helkroppsmassage med olja och "happy ending"...
  • 100kgpappa

Ta initiativ till sex vid oväntade tillfällen, tex smyga in i duschen och ge honom en avsugning.

Att ta in hela kuken på en gång är riktigt skönt och upphetsande som Tom skrev.

Men du får beskriva ert sexliv lite mer som sagt.

• Anonym (håller med)
    100kgpappa skrev 2015-10-17 16:12:30 följande:

Ta initiativ till sex vid oväntade tillfällen, tex smyga in i duschen och ge honom en avsugning.

Att ta in hela kuken på en gång är riktigt skönt och upphetsande som Tom skrev.

Men du får beskriva ert sexliv lite mer som sagt.

Det där med att ta initiativ vid oväntade tillfällen är kanske världens bästa tips! Då behövs inte så överdrivet med fantasi och det blir någonting nytt.
  • Anonym (Oj oj)

Tänker samma som TS... Verkar som jag tar initiativ utan att jag ser det som det av tråden att döma. Ngn mer som har tips till TS (o mig:)

Svar på tråden Hur tillfredställer ni er man?