• Anonym (Ts)

Killar - hur många gånger kan ni ha sex?

Hej!

Nu är jag fundersam här...Jag har haft några one night stands i mitt liv men bara en partner jag haft över längre tid. Med denna mannen har jag kunnat ha sex 7-8 gånger på en dag. Han blev hård så otroligt lätt. Det räckte nästan med blickar.

Nu har jag träffat en ny man som jag träffat under en längre tid. Men han är helt olik min förra partner. Han älskar att kåta upp mig och tar gärna på mig när jag är hos honom. Han blir riktigt hård och vi har sex en timme och sen går det inte längre. Vi har haft sex max 2 gånger på en dag och då hade vi sex första gången runt lunchtid och andra på kvällen. Mellan det är det omöjligt att få honom hård. Om jag verkligen vill ha sex och försöker få honom hård så säger han lite skämtsamt att jag inte kommer få liv i "han där nere" just nu.

Eftersom vi träffas under fler antalet timmar numera har jag såklart börjat reflektera över det här. Jag blir så väldigt osäker på det här och vågar inte riktigt försöka kåta upp honom eftersom han kanske inte blir hård. Beror det på mig? Eller behöver han helt enkelt vila? 

Hur har ni andra det? Hur många gånger kan ni ha sex på en dag?

• Svar på tråden Killar - hur många gånger kan ni ha sex?
  • Anonym (Frugan)

Min man är precis som din är nu, vi kan ha sex 2, max 3 gånger per dag. (då måste det vara utspritt, morgon, middag, kväll) Blir det för tätt inpå så leder det inte till mer än något halvdant stånd som troligtvis slakar eftersom han känner för lite och är "uttömd".

• Anonym (Ts)
    Anonym (Frugan) skrev 2015-10-14 20:11:11 följande:

Min man är precis som din är nu, vi kan ha sex 2, max 3 gånger per dag. (då måste det vara utspritt, morgon, middag, kväll) Blir det för tätt inpå så leder det inte till mer än något halvdant stånd som troligtvis slakar eftersom han känner för lite och är "uttömd".

Så kan det vara för honom också, att han får lite halvstånd men det blir inte mer. Har det alltid varit så? Jag vågar inte fråga honom heller så osäkerheten att det beror på mig växer.
  • Anonym (Jon)
    Anonym (Ts) skrev 2015-10-14 20:03:52 följande:

vi har sex en timme och sen går det inte längre.

1 timme med in och ut sex?! Då är han fan inte dålig, medeltiden ligger runt 3-13 minuter om jag inte missminner mig.
  • Anonym (Frugan)
    Anonym (Ts) skrev 2015-10-14 20:15:08 följande:
    Så kan det vara för honom också, att han får lite halvstånd men det blir inte mer. Har det alltid varit så? Jag vågar inte fråga honom heller så osäkerheten att det beror på mig växer.
    Då vi träffades så kunde vi ha sex nästan hela dagarna, fast han var blott 21 år gammal och hade vart singel under en lång period. Jag antar att detta med 1-3 gånger som taket är en del av den naturliga processen i åldrandet för de allra flesta männen.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Jon) skrev 2015-10-14 20:19:59 följande:
    1 timme med in och ut sex?! Då är han fan inte dålig, medeltiden ligger runt 3-13 minuter om jag inte missminner mig.
    Ja, han kan hålla på länge. En timme är kanske till att ta i men en halvtimme-40minuter kan han hålla på. Min förra partner kunde hålla sig runt 20 minuter men kom ofta på runt 5-10. Kan detta spela in hos min nya?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Frugan) skrev 2015-10-14 20:21:22 följande:
    Då vi träffades så kunde vi ha sex nästan hela dagarna, fast han var blott 21 år gammal och hade vart singel under en lång period. Jag antar att detta med 1-3 gånger som taket är en del av den naturliga processen i åldrandet för de allra flesta männen.
    Han är 27, ligger det på spannet som åldrande? ;)

Jag är så van vid att kunna ha sex ofta och mycket. Det gör förstås ingenting för vi har det så himla mysigt ändå. Men jag är rädd att det beror på mig.
  • Anonym (Frugan)
    Anonym (Ts) skrev 2015-10-14 20:27:03 följande:
    Han är 27, ligger det på spannet som åldrande? ;)

Jag är så van vid att kunna ha sex ofta och mycket. Det gör förstås ingenting för vi har det så himla mysigt ändå. Men jag är rädd att det beror på mig.
    Jag gissar att det kan vara högst individuellt.
    Men jag tror att min man var ~25 då jag insåg att han inte kunde ha lika mycket sex som i början. Nu är han 33. Fördelen är att han har hållit samma nivå genom hela denna tid, och oftast har ganska långt sex iallafall! ;D
  • Anonym (Tid för annat)

20-30 år 1-2 ggr/ dag numera max 1 ggr/dag (40+)

• Anonym (Jon)
    Anonym (Ts) skrev 2015-10-14 20:22:48 följande:
    Ja, han kan hålla på länge. En timme är kanske till att ta i men en halvtimme-40minuter kan han hålla på. Min förra partner kunde hålla sig runt 20 minuter men kom ofta på runt 5-10. Kan detta spela in hos min nya?
    Det låter extremt ovanligt, han kanske har en sämre känsel i kuken än dom flesta.
  • 100kgpappa

Tycker det låter helt normalt!

• Anonym (jörgen)

Jag tror det varierar extremt mycket mellan olika män. Jag är nog som TS tidigare man. Extremt lättstartad och kan också ibland komma två gånger på samma stånd. Kan utan problem ha sex ett flertal gånger varje dag. Tror väl 8 gånger är väl det mesta på ett dygn och 13 gånger på en helg. Däremot har jag märkt att hur man mår påverkar en hel del. Så här har jag nog alltid varit och jag tror att det inte har så mycket med ålder att göra då jag själv är 44 år.

• sic

2 gånger nästan direkt efter varandra sedan 1 gång till om jag väntar en liten stund.
    Men uppåt 7-8 gånger om dagen om det år lite utspritt går bra.

Svar på tråden Killar - hur många gånger kan ni ha sex?