Killar - hur många gånger kan ni ha sex?
Hej!
Nu är jag fundersam här...Jag har haft några one night stands i mitt liv men bara en partner jag haft över längre tid. Med denna mannen har jag kunnat ha sex 7-8 gånger på en dag. Han blev hård så otroligt lätt. Det räckte nästan med blickar.
Nu har jag träffat en ny man som jag träffat under en längre tid. Men han är helt olik min förra partner. Han älskar att kåta upp mig och tar gärna på mig när jag är hos honom. Han blir riktigt hård och vi har sex en timme och sen går det inte längre. Vi har haft sex max 2 gånger på en dag och då hade vi sex första gången runt lunchtid och andra på kvällen. Mellan det är det omöjligt att få honom hård. Om jag verkligen vill ha sex och försöker få honom hård så säger han lite skämtsamt att jag inte kommer få liv i "han där nere" just nu.
Eftersom vi träffas under fler antalet timmar numera har jag såklart börjat reflektera över det här. Jag blir så väldigt osäker på det här och vågar inte riktigt försöka kåta upp honom eftersom han kanske inte blir hård. Beror det på mig? Eller behöver han helt enkelt vila?
Hur har ni andra det? Hur många gånger kan ni ha sex på en dag?