1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Nu så! Mensen satte igång i natt. Har sovit jättedåligt, men i morgon blir första sprutdag
Nu så! Mensen satte igång i natt. Har sovit jättedåligt, men i morgon blir första sprutdag
Hej hur går det för dig? Har du tagit första sprutan än?
Ok! Trodde det var idag
Ja jag ska ta tredje strax. Nja vet inte om det går bättre, igår var ena handen svettig och den andra iskall och skakade haha inte helt lätt att injicera då. Önskade att det va en penna så jag slapp själva injiceringar. Känningar är att det hugger och drar och ilar i vänster äggstock direkt efter andra sprutan. Få senhur det känns efter tredje ska eventuellt försöka få till ett UL imorgon är orolig över helgen om jag redan nu känner hugg och sånt. Är jätte rädd att bli överstimulerad.. har också lätt huvudvärk, annars känner jag mig "lugn" hela dagarna nästan som att jag fått lugnande... Haha. Skön känsla. Hur går det för dig? Nervöst?
Roligt jag tror det kommer kännas lättare för dig eftersom din är som en penna. Kommer du oxå ta orgalutran? Har nu tagit den tredje... Sved idag igen
Nä håller med om man inte vet hur man ska känna känns som man man överreagerar men bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite tycker jag.
Va bra att han inte är rädd för sprutor bra att låta killarna vara delaktig oxå
Lycka till med första sprutan ikväll! Är det Gonal-F du har?
Okej, ja jag hade Gonal-F och sen Ovitrelle som ägglossningsspruta :) Är det en penn-spruta den du ska ta?
Okej, då går det nog bra att ta dom! :) Stort lycka till!
Duktigt! Skönt att du oxå är i gång jag tog spruta 4 idag. Snart måndag!! När ska du gå på UL?
Aha, du skrev här :) Då behöver du inte svara i andra tråden :) Skönt att det gick bra!