1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Är så nervös att jag svimmar snart. Haha. Fick min mens idag så sprutstart blir imorgon 24/11, behlver ändras på listan i så fall. Nån mer som börjar imorgon? Gaaaah...
Lycka till nu!
Är så nervös att jag svimmar snart. Haha. Fick min mens idag så sprutstart blir imorgon 24/11, behlver ändras på listan i så fall. Nån mer som börjar imorgon? Gaaaah...
Ja va roligt att ha nån samtidigt så kan man peppa varann! Visst skulle du oxå ha menopur? Jag ska börja med det och lägga till orgalutran på lördag det ser jag InTE fram emot. UL på måndag...
Aha det har jag aldrig hört talas om är det färdigpreppade "pennor" eller ska du blanda själv?
Skönt med pennor! Jag får blanda
Åh stort grattis HJohannesson! Vad roligt!
Så där nu har jag tagit den, svettades och skakade som bara den. Sved lite när man spruta in, har lagt på xylocain nu det svider efter sticket. Känner för att gråta. Fan va orättvist!!! När de dessutom inte hittar nåt fel på oss , " det borde funka på vanligt sätt" jo men tjena , det är så roligt med det här så. Blä. Nu har jag fått gnälla av mig
Var är min mens? Nån som sett den? Inte? Nähä, får fortsätta leta Varför dröjer den när man väntar på den?
Va tråkigt! Tror att kroppen stressar upp sig så mycket att den kan bli sen ibland. Skulle du ha fått den idag?
Tack! Ja, imorgon kl 11 smäller det för äggplock :) Mått jättebra hittills under behandlingen så hoppas de går så smärtfritt som möjligt imorgon med... o att de blir några fina ägg! Det blir ICSI på alla pga min mans få spermieantal (därför vi gör IVF) :)
Stort grattis Hagnestahill!
Emrony: Kul med lyckat första ul!
Nmg: Du grattis till bra jobb med andra sprutan! Nu kommer det rulla på
Själv fick jag blodblandade flytningar nu precis o börjar känna lite värk i magen. Tror mensen dyker upp i morgon. Så nu vågar jag tro på sprutstart på fredag!