1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Bilden verkade inte laddas upp..
Bilden verkade inte laddas upp..
Grattis Lotten! Det ser onekligen positivt ut!
Har ringt och meddelat kliniken nu och de sa att det är
ÄP man räknar så jag ör i vecka 4+2. Bf 25/8. Då fick jag svar på hur man räknar
Stort grattis Emrony till plus och jag säger även grattis till Lotten ett plus är ett plus! Vad kul tjejer håller tummarna för er =)
Hur mår du nu Nmg?
Härligt med återföring Tjorven80 =) Vad skönt! Vi fick inte heller något till frysen men förhoppningsvis är det guldägget vi ruvar på både du, jag och Iskristall =) Håller mina tummar! Angående lutinus japp så kladdar det emellanåt. Lite olik. Kan verkligen rinna ur en. Har binda hela tiden. Men som Iskristall skrev så tar kroppen upp det den behöver och resten kommer ut =)
Själv är jag på RD 9 idag och kommer tidigast tjuvtesta på onsdag på RD12. Fortfarande molvärk som om mensen är här? Ömma bröst och hugger till i livmodern/ljumskarna ibland?
Vågar inte hoppas känns som mensen är på g.
Annars mår jag rätt risigt pga förkylningen vilar mest.
Hm jag hade inte vågat lita på det Iskristall. På mina test står det läs aldrig av testen efter utsatt tid på ca 3-5 min. Tror det blir fel när det står och drar sig. Håller tummarna för plus åt dig vännen! När testar du igen? Kram
Än en gång grattis till era plus och håller tummarna för alla ruvare! Kram
Va kul! Fick du oxå bf 25/8?
Ja de räknar ju Efter ÄP så därför har vi nog lika. Jag hade ÄP 4/12 och ET (5-dagars) 9/12. Hmmm men jag tror att du ska räkna 4e som ägglossning?
Vad har du för symptom? Mitt har varit väldigt lugnt idag så nu oroar man sig att det ska ha hänt nåt därinne
Så var det för mig oxå helt plötsligt känner man alla dofter. Hah. För några dagar sen blev jag oxå
Mätt fort, blev nästan andfådd när jag åt. Nu är jag mest hungrig hela tiden. Igår blev jag super sugen på kokt ägg på en macka, brukar inte äta det p ofta annars, sen ville jag ha en till. Haha. Och allt smakar så fantastiskt gott med salt på. Åt en grekisk sallad i helgen, var nog det godaste jag ätit ja just det hade glömt bort att hormonerna håller på att gå ut ur kroppen, hoppas att det är därför brösten inte är lika spända som för nån dag sen. Tränar du nånting? Om ja, vad? Jag ör bara ute och o går vågar inte göra nåt annat.
Ja visst är det märkligt hur man blir hur du med mat på jobbet? Jag är så nervös inför illamåendet som säkert börjar snart, så att MSN kanske inte kan äta tillsammans med de andra, hur man minska göra det utan att det märks. Ok det låter bra med träningen, måste nog oxå sätta igång lite