1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Hej, är så nervös och lycklig men jag fick ett + imorse när jag testade. 12 dagar efter insättning. Vågar knappt tro det. Är det någon som vet hur man räknar när man gjort IVF, alltså vilken vecka man är i?
Hej, är så nervös och lycklig men jag fick ett + imorse när jag testade. 12 dagar efter insättning. Vågar knappt tro det. Är det någon som vet hur man räknar när man gjort IVF, alltså vilken vecka man är i?
Så, nu är äggplocket avklarat. Bedövningen kändes bara just vid insticket. Vä. äggstock gick jättebra, knappt ont. Hö. var värre men den hade mkt fler blåsor, men med mer morfin var det klart uthärdligt. Citodon har tagit bort mkt smärta nu efteråt. 31 ägg blev det och viss risk för överstimulering, återstår att se imorgon hur många som var mogna. Lycka till på fredag phee, tror att det kommer att gå bara fint
Välkommen in i tråden Daiwa 33, hoppas det ser bra ut på ultraljudet imorgon :)
Idag fick vi veta att 14 av 20 mogna ägg befruktats, skönt besked! Preliminär ET på måndag eller om endast fåtal ägg delar sig kan det bli lördag. Massa steg oroa sig över hela tiden med det här.
tack för insläppet....grattis till dem som lyckas med många äg....själv tar jag spurter nu o är nervös inför imorrn...vill ju lyckas .....tack för alla förklarningar mycket nya förkortningar ....tack o lycka till nu e jag övertrött....godnatt ...återkommer imorrn om resultatet :)kram på er alla
hej tjejer avbryter allt ...är så ledsen ...återkommer senare kram
[quote=76028773][quote-nick]Nmg skrev 2015-11-21 09:37:23 följande:[/quote-nick]Skönt att höra att man inte är ensam. Man känner sig nästan dum när man inte ser framemot det liksom...
En annan fråga hur förvarar man orgalutran? Hon på Apoteket sa att allt skulle in i kylen, men nu när jag har läst så verkar vissa ha det i rums temperatur...?
[/quo
Orgalutranen ska förvaras i rumstemperatur. Ovitrelle ska förvaras i kylskåp, ingen mix up där?
Hmm ok då kanske jag ska ta ut det ur kylskåpet. Tänk om det är förstört nu..
Kan inte tro de e sant. Var helt säker på att de va kört.
Lyckligast i världen just nu :)
Jag har testdag på lördag...
Jag kanske redan har plussat :) haha vågar dock inte tro på resultatet. Fick "inte gravid" med cb digital men detta testet visar ju ngt :)
Detta är så komiskt. Min mens är som en klocka jämt men nu när man ska börja ivf lyser den med sin frånvaro. Den skulle ju komma idag.. Vi får väl se om den dyker upp idag. Suck.