1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Åh va tråkigt ! Men jag håller tummarna för dig ändå in i det sista! Nör var det du skulle ha haft mens då? Är den sen? Förstår att du är less på vaggisarna, så jobbiga... Jag tog min sista crinone igår, könns skönt att slippa faktiskt! Är sjölv lite nere idag för der könns som att Mina symptom avtagit. Men detnkab ju vara allt som håller på att gå ur kroppen oxå. Min man tycker jag ska ringa kliniken ich fråga om det vanligt men vad skulle de kunna veta om ärtan där inne är ok eller inte? Har 1 test kvar hemma så hag ska om några dagar bara för att kolla att det fortfarande är plus.
Hej, det är lite deppigt Min temp har sjunkit, har väl sagt att jag tempar. Tempen sjunker alltid inför mens, när progesteronet går ur kroppen. Alla ev symptom har försvunnit. Känner ingenting!
Tycker oxå akupunktur låter bra, har oxå hört positivt om det!
Jag har bestämt mig för att ta kontakt med en akupunktör, har gått hos henne tidigare. Har läst att det kan ge bättre resultat vid ivf, jag vet inte, men är beredd på att chansa.
Just nu är jag bara så arg/irriterad och pmsig. Vi är jullediga min sambo och jag. Han ligger och snarkar och jag kan inte somna om. Ställer alarmet på kl 06 för att ta vaggisarna som det känns som jag gör helt i onödan och sen kan jag inte somna om pga att sambon snarkar. Ska mensen komma så vill jag att den ska göra det så jag slipper gå upp kl 06 när jag är ledig för dessa
Jag är sååå glad för er som plussat!