1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Är det nån här som fått Bemfola istället gör gonal-f? Jag ska börja med det, står inte så där jättemycket om det när man googlar. Verkar relativt nytt?
Är det nån här som fått Bemfola istället gör gonal-f? Jag ska börja med det, står inte så där jättemycket om det när man googlar. Verkar relativt nytt?
Hittade en länk med lite info. Hoppas du får svar på några av din frågor här.
medivizor.com/blog/SampleLibrary/infertility-reproductive-technologies/bemfola-a-safe-and-effective-alternative-to-gonal-f-for-ivf/
Min mens bör komma runt 25:e november, så jag sätter också igång ungefär samtidigt! Kul att vi är flera som ligger så lika tidsmässigt.
Vi kanske skulle försöka oss på en lista?
Ja jag fick se det innan :) väldigt intressant faktiskt :)
Dom 2 som e kvar ska långtidsodlas o om dom klarar sig så fryses dom.
Ja hur gör man en lista? ????
Idag fick jag tillbaka ett litet embryo :)
Blev några till frysen med! Känns jättebra :) alla var så fina så :)
JA, jag röstar för lista! Vad ska vi ta med? Sprutstartdag, äggplocknngsvecka, bim, ålder, försök nr? Ngt mer?
Jag sitter med surfplatta och då brukar listorna bli konstiga, så någon med dator får gärna börja. Mina uppgifter:
Ashurst Klara, sprutstart 27/10, äp vecka 46, bim 27/11, 30 år, 1a försöket
Ni får gärna fixa med listan!
Nu har vi varit på UL. Allt så bra ut, av cystan som punkterades förra veckan syntes bara små rester. Livmoderslemhinnan var fin och tjock så nu blir det återföring.
Jag ska börja med Lutinus på onsdag och sen återföring om en vecka, mån 23/11. Spännande!!