• Nmg

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Mm håller med om upp och ner, så

Känner jag oxå. Usch va tråkigt! Hoppas på

Många plus i tråden!

Iskristall skrev 2015-12-14 22:13:11 följande:

Jaaa! Och för dig var det ju lääänge sen! Tre dagar längre sen än för oss

Ikväll känns det inte som vår tur igen. Känt mig hoppfull och positiv hela dagen. Men nu började det kännas som inte vår tur igen. Det går verkligen upp och ner

• Nmg

Hoppas på sanndröm

Iskristall skrev 2015-12-15 06:11:38 följande:

Inatt drömde jag att jag plussade. Tog ett test och det vart ett starkt plus. Hoppas, hoppas på en sanndröm. Inte för att jag brukar ha det, men den här gången kanske?!

• Nmg

Tog ett test imorse som visade negativt (vågrät ) och sedan syntes ett lodrätt SVAGt streck bakom. Fortfarande väldigt svagt inte ens blått, så att man skulle bedöma som ett plus men det en skugga där. Jag väntar några dagar och tar ett till test så att det inte är inbillning/synfel/fel på test. Haha!

• Nmg

Måste faktiskt erkänna att hag tog ett test redan på Rd4 för att sen kunna jämföra om ovitrellen verkligen gått ut. Rd4 var 11 dagar efter ovitrelle. Då var det negativt med en väldigt svag skugga av ett plus, man måste nog ha superbra syn för att skuggan haha. Jag tänkte att hag avvaktar nån dag för att se vad som händer med den. Tog som sagt ett idag och skuggan va lite starkare. Då borde det ju inte vara ovitrellen i alla fall för den borde inte bli starkare. Men men väntar till helgen och testar igen. På kliniken sa de att jag kunde testa på söndag redan när vi va där på ET. Uppdaterar här hur det går, om man ens hinner med ett till test innan mensen kommer. Just nu börjar det kännas äckligt med crinonen. Fördelen med lutinus är ju ändå att det rinner ut, det gör inte crinone så jag är orolig att det är som en klump "där nere". Undra när de kommer ut liksom. Bläää....

• Nmg

Tack hoppas jag med! Ska köpa digitalt så ja slipper analysera streck!

hope88 skrev 2015-12-15 10:46:06 följande:

Håller tummarna att det blir starkare! Hoppas hoppas <3

• Nmg

Ja precis hur många dagar sen var det du tog ovitrelle?

Har du digitalt test eller streck?

hope88 skrev 2015-12-15 10:54:19 följande:

Tog faktiskt också ett test imorse och strecket var supersvagt så nu håller nog ovitrellesprutan på gå ur. Tog den förra måndagen. Testar nog igen på torsdag eller fredag så att jag ser att den är ute från kroppen helt. Vågar inte testa men ändå vill jag ju veta. Fick tända starka lyset i badrummet imorse för att se strecket men det fanns där haha. Håller tummarna för plus i helgen för dig :)

Ja lutinuset rinner verkligen ut, känns så obehagligt när man reser sig :p Sugt crinonen upp av kroppen kanske?

• Nmg

Ja lika bra att nyttja de man har hemma!

hope88 skrev 2015-12-15 15:20:42 följande:

8 dagar sen idag, använder de vanliga med streck. Har några kvar från tidigare vanliga försök

• Nmg

Åh vad tråkigt att höra gumman! Blir oxå ledsen nu, vi började ju typ samtidigt så det känns nära på nåt sätt. Du får

Tänka att livmodern är böttre än ett skåp så det behlver inte vara kört än! När är det annars tänkt att mensen kommer? Förstår att det inte könns roligt att börja om om det inte tar sig, håller med helt och håller, skulle inte heller se fram emot det men som hope88 skrev så får du en annan behandling då så det resulterar säkert i fler ägg! Stor kram**

Iskristall skrev 2015-12-15 17:28:43 följande:

Nu är jag besviken, ledsen och det känns som mitt hopp försvann. Idag fick vi reda på att embryot som de försökt odla vidare inte gått att frysförvara. Så nu är det bara att ställa in sig på sprutor, ÄP och illamående om det inte tar sig nu. Vilket jag tyvärr inte tror längre då jag får för mig, trots att jag vet att livmodern är bättre miljö än labbet, så har embryot jag fick återinsatt också dött, för det antagligen var av samma skrot och korn och inte heller skulle klarat sig vidare!

• Nmg

Jag har tagit menopur

Regnbågsdröm skrev 2015-12-15 18:50:45 följande:

Hej vänner! Hoppas ni mår okej. Tänkte fråga om någon av er här tar menopur? Skulle vilja fråga lite grejer i så fall

• Nmg

Kram på dig!

Iskristall skrev 2015-12-15 18:43:23 följande:

Tack tack tack! Blir så rörd att ni bryr er! Jag har gråtit lite nu, känns lite bättre för stunden!

Ja jag hoppas på att vi fått guldägget såklart men hur naiv får man vara egentligen och tro att det ska ta sig på första försöket egentligen?! Haha knäpp man är.

Hoppas dina två ägg mår bättre hope88, du får nog brev du med snart.

Mensen bör annars komma runt den 22/12 om det vore normal cykel, men nu extra progesteron kan ju mensen förskjutas ett par dagar.

Kram på er tjejer, skönt att ni finns!

Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november