Aliiice skrev 2015-12-01 11:25:25 följande:
Tack! Det var en jobbig upplevelse jag hade ont hela tiden. Fick fyra morfinsprutor men det hjälpte inte :( men skönt att det är gjort nu iallafall! :) har du gjort det och hur kändes det? Dom tyckte det var lite konstigt att jag hade så ont..
Okej för det var något med den stilen läkaren sa med att det brukar oftast försvinna av sig själv så håller tummarna på att det är borta tills på torsdag då det eventuellt blir återföring :)
Fy det låter inte roligt :( Morfinet kanske inte tog på dig? Skönt att det är över nu i alla fall och så får du vila. Har du ont nu efteråt också?
Ja jag tror det försvinner hoppas det för din/er skull :) Håller tummarna för fina embryon och återföring på torsdag.
Det här är min första ivf så har inte gjort äggplock tidigare. Är på sprutdag 3 :) Är lite nervös inför äggplocket men hoppas det går bra. Har fått morfinsprutor förut ich i stort sett slocknat så hoppas på den reaktionen nu också men det tror jag inte eftersom man säkert spänner sig och då kanske morfinet inte tar ordentligt. Hoppas på det bästa :)
Kram