Gravid efter IVF hösten 15
Är också på! Kan behöva alla råd och tips jag kan få!
Har för mig att det bara är jag som är förstföderska, eller finns det fler som jag missat? :)
Är också på! Kan behöva alla råd och tips jag kan få!
Har för mig att det bara är jag som är förstföderska, eller finns det fler som jag missat? :)
Ja! Och jag får igångsättning idag! Blev så överväldigad att jag började gråta och läkaren kom förskräckt ut igen och frågade om det var tårar av lättnad och jag nickade ivrigt. Nu väntar jag på rum och skickade hem maken för att hämta grejer.
Tömning verkar vara något nästan vi alla går igenom lite extra mycket nu :P
Och snart kommer något annat istället.
Imorse 8:48 föddes vår lilla flicka och hon ska - såklart - heta Selma :) Jag skriver mer när jag har hämtat mig för det blev lite dramatiskt för min del på slutet. Selma mår dock fint!
Jag har fått en såndär jätteangenäm graviditetskomplikation nu... En hemorrojd, uäääck! Har dock inte varit hård i magen och det gör inte ont alls, dök bara upp sådär pang! Märkligt, haha. Så nu får plutten gärna titta ut tycker jag!
Härligt att höra att lilltjejen mår bra hoppsan! :)
Tycker tiden går så sjukt långsamt nu, 10 dagar kvar till bf... Skulle faktiskt mycket hellre jobba ändå in till slutet, jag är inte alls bra på det här med att vara hemma! Blir så sjukt låg och överanalyserar precis allt, ploppar upp en massa hemska tankar mest hela tiden. Någon som känner igen sig? :(
Lulak1 grattis till pojken! :)
Gweny, tråkigt att du fått havandeskapsförgiftning och att h*n lagt sig i säte! Kommer du ligga inlagd nu för observation?
Hej tjejer!
Igår blev vi stolta föräldrar till en liten tjej!
Vägde 3114g & 48 cm lång. V.37+6
På natten innan vändningsförsöket hade hon vänt sig själv, så Jag blev igångsatt...först hände inget på timmar, sen la vi oss och sov på förlossningen, vaknade efter en timme med täta värkar, var 3 cm öppen. Efter 1,5 intensiv tid utan pauser, så kom hon.
Nu är han här!! :) 3614 g och 49 lång. Både det värsta och det bästa jag gjort!