Gravid efter IVF hösten 15
Juni längtan>> nässelpulver, är det fyllt med järn? Inte hört om innan.
Juni längtan>> nässelpulver, är det fyllt med järn? Inte hört om innan.
Ja, massor av järn plus folsyra och andra viktiga vitaminer och mineraler :) Ska tydligen vara lättare för kroppen att ta upp järn ur exempelvis nässelpulver än från tabletter, plus att man slipper biverkningarna från tabletterna.
Haha måste låta som värsta hippien i era öron, nässelpulver och ekofrälst :'D
Ja uch förstår eran oro! Tror man hellre ska ringa och kolla upp det än vänta för länge... Även om dem tycker man "överdriver".
Ja, absolut. Jag tycker ändå att han har rört sig ungefär som han brukar hittils efter jag halsat allt vatten. Avvaktar till ikväll för då brukar de vara disco därinne.
Kanske påverkas han av mitt mående också? Det går upp och ner med mitt mående och idag har allt varit piss och blä.
Har haft en ledig helg så det har varit extremt lugnt, inte gått och grejat mycket alls faktiskt. Veckan som var, var desto värre.
Han sparkade ordentligt efter jag ätit middag. Men väntar ändå på de ordentligare discot han brukar ha såhär dags..
Idag har det varit som vanligt :) såååå skönt och lugnande! Man hann tänka mycket otäcka saker igår kan jag säga!
Aha, okej! Skönt ändå att det kollas upp! Det kanske är svaret på ditt mående som du skrev. Hoppas att det blir bättre.
Fy. Å jag som inte har kräkts någonting under hela graviditeten. Känns mig lyckligt lottad över det! Lider med dig/er som haft/har sånna problem.
Någon mer än jag dom har rätt mycket sammandragningar? Vecka 25 imorgon
Nu har vi beställt barnvagn iallafall. En stor milstolpe för oss!
Måste fråga. Hon som startade den här gruppen, är hon kvar? Eller har jag missat något på vägen?
Det blev en av de sista brio smile som fanns kvar i vår butik här :) fanns dock inte i grått som vi ville ha, så det fick bli liggdelen i ocean och sittdelen i brun (tur att de inte används tillsammans, då hade det sett knas ut, haha).
Vi var även och köpte alla tillbehör till säng och spjälsäng idag. Känns som att det är bäst at köpa de stora inköpen nu innan man går på gravpenningen.