Kan inte sluta klämma finnar!
Har ett bekymmer, jag är verkligen heelt hopplös när det gäller att klämma finnar. Jag kan inte sluta med det.
Jag har visserligen inte försökt så särskilt mycket att lägga av men nu har jag kommit lite till insikt hur mycket jag egentligen lägger ner på det.
Jag har inte så mycket problem med finnar egentligen, jag får då och då, men när de väl kommer kan jag inte låta bli. Tycker de är så äckliga och jag vill bara få bort dem, jag vill inte ha sånt där vitt eller gult var i ansiktet, det är superäckligt tycker jag. Det har blivit en ren vana att när jag går på toa så går jag och kollar i ansiktet varje dag om jag har en ny finne i ansiktet eller någon pormask.
Gör det också omedvetet när jag är nervös eller funderar på något(typ som endel biter på naglarna). Och jag skäms ju för jag gör det för det är inget man ska göra, men jag vet inte hur jag ska sluta. Jag har stora porer också och får lätt pormaskar som jag också klämmer ut(skitäckligt jag vet men jag vill inte ha dem där!). När min kille klämmer blir jag typ manisk och vill titta och jag har sökt upp youtubevidor där de klämmer stora finnar, alltså jag blir extremt äcklad och jag känner mig störd som håller på såhär men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna sluta med det? Jag kan ju inte sluta att ha hud liksom och jag ser ju mig själv i ansiktet varje dag. Samtidigt skäms jag också för jag tycker ju det är äckligt att klämma och det blir JÄTTEFULA ärr..
Vad ska man göra?? Är jag ensam om det här?