FDFMGA skrev 2015-10-06 09:19:49 följande:
Jag är ledsen, Anton.
Kampen er emellan får ni föra utan min medverkan. Jag följde tråden initialt men läser den inte längre
Iofs skulle det vara intressant med att läsa en "sociologisk" studie som behandlade en sajt som Familjeliv - men jag är inte rätt person att göra den, min infallsvinkel här är politisk vilket inte hindrar att det blir personorienterat stundtals. Men jag kan i stort sett inget om grupperingar, konflikter personer emellan, alltså sånt som påverkar hur FL fungerar.
Det är nog en uppgift för den tänkta "intressegruppen" - som ingen vill tillhöra mer än som ett skämt att man tillhör den.
Fanns en annan sajt jag var aktiv på förr och där jag hade en helt annan inblick. Det var fascinerande att få en livlig tråd nedskalad på IP-nummer och inse att det i princip bara var några få IP-nummer som var aktiva, där ett och samma ofta kunde ge sig själv understöd med en mängd olika signaturer.
Somliga personers behov av bekräftelse är gränslöst, Anton.
Ha en bra dag nu!
Jag håller med, och du är välkommen att kolla upp mitt IP, du tror ju tydligen att jag beter mig
så makalöst patetiskt att jag skulle ge mig själv cred på ett forum. Herregud. Faktum är,
FD, att jag skiter det ett långt stycke vad folk tycker om mig, jag skriver inte för att bli omtyckt, det borde
du om någon ha fattat (men förtäckta påhopp är du jävlig på.
Fast jag är bättre. ) detta är enbart ett tidsfördriv, sen att det finns en del, ganska många faktiskt (läs
jävligt många) som gillar min stil, det suger jag åt mig, men det är då fan inte syftet. Du tror jag söker bekräftelse här
FD. Du anar inte hur fel du har.
Däremot tycker jag det är förbannat roligt när jag märker att en Dam, eller kille för den delen, tittar till lite extra på mig på gymmet, eller ICA, eller på bussen, det är jävligt roligt.
Men att jag skulle söka bekräftelse på FAMILJELIV !!! Kom igen, liksom.
Ha en dag du med,
FD. Snart är det fredag.