Inlägg från: Anonym (olustig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (olustig)

otrogen?

Hej! ursäkta att det blev så himla långt, vet inte riktigt vart jag ska börja, men har börjat misstänka att min nyblivna fru är otrogen(tillsammans mellan 3-5år och gifta i <3 mån). ska försöka punkta upp detta så de kanske blir lite mer överskådligt

* hon har varit öppen med att denna kille vill ligga med henne. men säger att hon aldrig skulle göra något med honom vilket motbevisas längre ner.

* jag, min fru och min familj satt och pratade när hon nämnde något(minns ej, men något lätt olämpligt) hon och killen pratat om. när jag bad att få läsa sa hon att hon raderar alla konversationer efter hon chattat klart, vilket jag några dagar senare upptäckte va ren lögn(hon lämnade FB-chatsidan framme när hon lämnade datorn, jag läste dock inget).

* hon har sen några veckor börjat snapchatta med killen(istället för FB/sms) och låter bli att öppna bilderna/meddelanden när jag kan se. vilket hon enbart gör med honom, får hon en snap av någon annan öppnar hon direkt. De få bilder jag sett har vart på ansiktet och hans bara överkropp eller hans mage och ben med kallingar på.

* detta har även lett till att hon vill mysa mindre och ligger hellre åt ett annat håll så hon kan kolla sina snaps utan att jag ser än att bli om hållen av mig

* detta ledde till att jag började misstänka att hon va otrogen då hon undanhåller så mycket, så nästa gång hon lämnade datorn med facebook uppe så kunde jag inte låta bli att kolla vad de skickat till varandra och de va en hel del om sex även om de vid den tiden inte legat med varandra, skrivet från 3 år sedan fram till någon vecka sen.

1. han har sovit över hos henne innan vi träffades, inget sex. Hon ville att han skulle ta initiativ och han ville visa att han inte bara är en sån kille som är ute efter sex. hade dom sovit hos varandra idag hade både gjort det annorlunda, dvs haft sex.

2. hon är ute på krogen, han är hemma och vill att hon kommer över och 'myser med honom naken'. Hon vill att han kommer ut på krogen en stund först. Inget av de händer.

3. hon suger på godis och han önskar de va något annat hon sög på, hon frågar ut honom hur han vill bli förförd o få bästa upplevelsen.

4. pratar om va de gillar, båda är o föredrar helrakade, giller dirtytalk och hårda tag bl a.

5. hon frågar om han runkar igen, det gör han. fantiserar om henne, att de har sex. Hon tjatar om detaljer och han beskriver ställningar och att hon sen suger av honom. han är tydligen väldigt stor och hård, och den är x cm lång.

6. jag är slutkörd av för mycke sex, hon är fortfarande sugen och han önskar de va han som va slut, han frågar om en avsugning men hon orkar inte åka nånstans, annars kanske

7. pratar om hon vill köra med eller utan kondom, pratar detaljerat om att ha sex i kyrkan och skogen, pratar om deras sexleksaker och skickar bilder på dom, pratar om att testa hans spermier.

De går sen över till att använda snapchat. Utöver detta har även en del bilder skickas från hans sida. t.ex helnaken från sidan där man inte ser något, helnaken med bara täcke som knappt täcker, men ser tydligt att han är nyrakad samt lite av kukroten. Vågar inte tänka på vad som skickas på snapchat... nu jobbar jag på annan ort och är då borta över 10h per dag och hon har en kvällsaktivitet 2-4ggr i veckan, vilket bara var 2ggr från början, så tid att träffas finns ju... Innan dom började snapchatta vet jag att dom inte gjort nånting iaf, men jag börjar bli väldigt orolig måsta jag erkänna.

Några förslag på vad jag kan göra? Hur hade ni reagerat och vad hade ni gjort?

• Svar på tråden otrogen?
  • Anonym (olustig)

vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...

märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig. 

men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar. 
    så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,

hur har ni andra som skilt er gjort?

Svar på tråden otrogen?