Inlägg från: Linux1003 |Visa alla inlägg
  • Linux1003

otrogen?

Jag kan bara läsa det du skriver och jag tycker att du har en mycket hög toleransnivå när det gäller din fru. Otrohet brukar oftast bottna i djupa relationsproblem och med tanke på att ni är nygifta så är det ett mycket olämpligt och respektlöst beteende från henne. Jag vet inte om jag hade varit så storsint om jag hade varit i dina kläder.

Hoppas det löser sig för dig.

• Linux1003
    Anonym (olustig) skrev 2015-09-04 09:45:17 följande:

vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...

märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig. 

men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar. 
    så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,

hur har ni andra som skilt er gjort?

Tycker för ditt vidkommande att inte invänta konfrontationen och därefter besluta hur du vill gå vidare. Det kommer att bli lika jobbigt för henne om inte mer att bo tillsammans med dig beroende på hur hon reagerar i sammanhanget. Men jag tror att du överlever boendet oavsett.

Lycka till.
Svar på tråden otrogen?