Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Vilket parti sympatiserar Du med?

Gert skrev 2015-08-16 10:18:39 följande:
    SD har egen majoritet. Glad
    Analysera mera skrev 2015-08-16 15:53:50 följande:
    Sådant händer endast på Familjeliv och Flashback. smile5.gif

Enligt TNS Sifo hade Familjeliv 523.000 unika besökare eller åtminstone webbläsarbesök vecka 32.

38 röster innebär att mindre än en på 10.000 av dessa besökare röstatSolig.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Fagerlund skrev 2015-08-17 10:19:14 följande:

Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.

Självklart inte.

Färre än en på 10.000 av FL:s besökare har röstat. Något fler brukar rösta i ett riktigt val.

Vad man kan utläsa av alla partisympatiundersökningar på FL att intresset för att svara är så gott som obefintligt.

• FDFMGA
    Gert skrev 2015-08-20 19:06:23 följande:
    Nu är SD Sveriges största parti. Solig
    Ja, det är väl bra att sverigedemokrater har något att sysselsätta sig med.

Jag läste Nerfherders inlägg i en annan tråd och testade själv. Nu har jag sju konton på YouGov, samtliga heter Gert men bor på lite olika ställen i landet, en fick bo i den lilla orten Främlingshem en annan i Skövde, ytterligare en i Malexander och sen var det Morgongåva, Kluk, Åstorp och Vagnhärad.

Nu kommer inte Gertarna att få rösta, jag är inte road av omröstningslekar utan ville bara testa,  men alla deltar i ett lotteri där man kan vinna en ipad, blir lite krångligt om Gert i Kluk vinner men jag får väl ta en tripp till Jämtland och sjunga Jamtlandstaus i så fall.

Svar på tråden Vilket parti sympatiserar Du med?