Någon som sätter igång i maj 2016?
Folk i vården ibland alltså.
Folk i vården ibland alltså.
Jag fick svaret attdom inte har resurserna att ta emot mig där!
Tack för hjälpen! Om jag inte får hjälp innan helgen då åker jag till akuten o bänkar mig... Tänk om blödningen betyder ett MA o inte ett MF, när skulle jag få hjälp då? Men hoppet är det sista som överger en <3
Efter många om och men fick jag komma in på gyn. Jag har fått se en liten krabat med fina hjärtslag <3 Men dom såg också att jag hade en blödning i livmodern så jag skulle inte bli rädd för fler blödningar. Kram!!
Känslan som uppstår när ens syster kommer och berättar för alla att de är gravida i v12.
Vi började försöka samtidigt och nu känner jag mig uppgiven och känner att jag bara vill ge upp. Är väl vid ägglossning ungefär.. (om jag nu har nån äl) tänker att jag nog bara haft det en gång av de passerade månaderna.. har verken äl-sekret eller riklig mens som jag brukade ha innan.
Jaja... vi får se..
Igår kom mensen så då går vi in på femte försöket.
Vilka har barn innan och hur lång tid tog det att få till dem?
Vi har två barn innan och med första barnet gick det på första försöket som egentligen inte var ett försök utan en tjuvstart. (Vi skulle börja månaden efter.)
Andra barnet tog det sig på åttonde försöket, men då hade vi en 1,5-åring och allt vad det innebär och jag hade ingen koll på min ägglossning osv.
Nu har jag bättre koll, men är 8 år äldre än när vi försökte få till barn nummer två och 10 år äldre än när jag var gravid med ettan. Rädd för att det har stor betydelse. :/
Nu händer det inte så mycket här förrän troligtvis i slutet av augusti då ägglossningen ska vara. Denna fas är väldigt lång för mig, min äl kommer runt dag 20-24 så det enda man kan göra efter mens är att vänta och sexa varannan/var tredje dag.
Kram på er!
Hej tjejer!! Jag gick in i v 10 igår :) Kämpa på, snart är det er tur! Jag plussade när jag la testerna på hyllan, sex 2-3 ggr i veckan gjorde allt lättare o roligare ;) Hoppas ni haft en fin sommar o plussen trillar in nu när vardagen kommer igång! Kram!
Haha, känner igen det där. Efter varje ägglossning känner jag att jag aldrig vill ha sex igen - någonsin Tack och lov varar den känslan bara några dagar.
Tänkte bara checka in och kolla läger lite. Jag håller alla tummar jag kan för er tjejer och hoppas att det tar sig denna månad för er.
Vi var på RUL i fredags och fick se en liten frisk krabat med en SNOPP(!?)
Ja så vi ska tydligen få en liten pojk. känns hur sjukt som helst men storasyster hade redan bestämt det.
Hoppas hoppas på att få se massa plus här snart.