Någon som sätter igång i maj 2016?
Tappa inte hoppet tjejer. det kommer säkert snart. Jag hoppas så för er skull
Tappa inte hoppet tjejer. det kommer säkert snart. Jag hoppas så för er skull
Jag förstår vad ni menar med att hoppas och hoppas! Detta är vårt 9:e försök nu och mellan äl och bim har jag haft så ont i brösten, och sen igår har jag haft jätteont i svanken. Varit skengravid 2 gånger förut varav ena va extrem(tog test då men såklart negativt). Beräknad BIM är nu på torsdag. Börjar bli jobbigt nu :/
Ja det är sjukt jobbigt :/ Att gå runt och bli lurad av sin egna kropp! Vad hade ni för symtom när ni blev gravida?
Hur går det för er?
Äntligen positivt ägglossningstest. Strecket kom starkare och före kontrollstrecket.
Nu är det slut testat för jag blir så stressad av allt testande men nu vet jag ungefär hur kroppen är och att den är igång efter MA i september. Hoppas vi att det tar sig på direkten haha önsketänkande.
Så nästa BIM blir nån gång mellan 19-23/10, sätter nog 23 så är det 14 dagar mellan ÄL och BIM. Men det vet man ju inte riktigt än eftersom jag inte haft nån mens ön sedan skrapningen.
håller alla tummar och tår för att det går vägen denna månad. :D
Åh beklagar MF, hur långt hann du gå?
Usch ja man blir lite förvirrad om det blir typ "ÄL två gånger" men det kanske man kan ha? Men tur ni körde på vid båda gångerna.
Jag köpte på mig några ÄL tester i samma veva som jag köpte graviditeter för att bekräfta ett neg efter skrapningen så jag visste typ när kroppens hcg sjunkit, fick neg i början av veckan så då började jag testa med ÄL tester mest för att veta om och när kroppen kanske är redo igen så man fick lite koll.
Men nu har vi myst en extra gång idag och tänker nog förföra mannen imorgon med hahaha
Vill så gärna bli gravid igen, känns så tomt sen sist.
Men då kanske vi har BIM typ runt samma dagar, fick positivt gravtest förra gången ca 10 dagar efter misstänkt ÄL, då testade jag inte med äl tester, så denna gång tänkte jag prova testa med gravtest typ de samma om jag kanske känner nått. Men kommer nog inte tro på det förens jag får det bekräftat med vul tyvärr. Men tack å lov är jag lovad ett vul vid nästa graviditet bara för att se att det inte hänt samma sak igen.
Fick väldans ont i magen nu på kvällen så kanske det är ägget som vill släppa snart :) och då borde simmarna vara redo hahaha
Jag var med här i starten efter ett tidigt missfall. Hoppas det går bra för er alla nu framöver! Jag har inte hållit koll här på länge då jag gav upp hoppet lite på att få plus igen men nu har vi precis fått + så nu håller vi tummarna att det går vägen :)
Men oj oj vilken stark mensvärk jag haft idag, som "brännande molvärk" hela dagen, antingen kommer mensen med dunder och brak eller så är det nått lurt på gång :) är på ÄL + 8/9. Men vet inte riktigt när jag har mens IOM att jag gjorde skrapningen den 20/9 efter MA så kan vara både och. :)
Ja nu jäklar håller vi tummarn :)
Hade en blödning igår efter sex så vet inte vad den innebar riktigt men kändes förtidigt för mens, och det kom inget mer än då.
Trott flera gånger idag att mensen kommer men icke.
Ska du testa nått snart?
Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)
Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.