tjej "gillar" en på badoo - men vägrar att svara
Gammalt inlägg jag vet men måste slänga in en kommentar här. Det finns något som man kallar för en ''JA SPAMMARE'' idag och enda sedan dejting appar kom till. Alltså män och kvinnor som bara spammar JA på ALLT i hopp om att få något bra. För dem orkar inte sitta med sina begränsade swipes dom har dagligen och trycka ja eller nej på folk. Dom spammar JA,får det överstökat och hoppas få något bra. Med bra menar jag då ju givetvis någon hen tycker ser intressant ut. Nu kanske du råkade ut för en sådan,eller som Johan70 skriver. Dina meddelanden kanske uppfattades korta och tråkiga. De första meningen och hälsningsfrasen anses ofta vara den viktigaste av dem alla. Men föreställ dig nu att du bara råkade bli en JA spammare för henne,då gör hon en av två följande saker. Antingen raderar hon dig bara och går vidare med sitt liv eller så hamnar du i ett så kallat ''troféskåp''. Alltså att hon kan se hur många som gillar henne dagligen och känna sig speciell och kanske tom rent av visa sina vänner hur många matchningar hon har. Nu behöver det ju inte vara så,men det är det första jag tänker om jag får en matchning och hon ej svarar mig men läser. Aha okej en JA spammare.Så högst troligt har du råkat ut för en sådan,eller bara att hon tyckte dina meddelanden var torra. Hoppas det var svar på dina frågor och kanske rent av att du funnit kärleken vid detta lagret :D