Inlägg från: Anonym (Pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pappa)

Planerat kejsarsnitt??

Sötistilde skrev 2015-08-06 20:01:41 följande:

Kejsarsnitt är inget lätt op, en av dom största bukoperationerna ... Så försök tänk om ... Ta hjälp... KS är bara om något går snett/fel under förlossningen och tacksam att det finns. Mitt barn låg i säte och det blev ks. Inget jag önskar någonsin igen....

Vad pratar du om?

Självklart ensvår op.

Men lägg ned ff! Snitt är inga problem, höll nästan på att förlora kärringen i en "svensk" mani på att föda vaginalt. BB o visa barmoskor ska byta jobb alt flytta till ett uland! Bla vissa på södra BB! :(

Tackar nästan Gud ibland för att det finns möjligheter till planerat kejsarsnitt.
  • Anonym (Pappa)
    Spartacus skrev 2015-11-27 22:19:29 följande:

Har gjort 2 djävulsförlossningar av 3 och blivit så sugen på kejsarsnitt... det ENDA alternativet utöver är igångsättning med förberedd EDA på refill

De lär tvinga mig att föda igen så...synd om de runt omkring mig, de får bära hockeyskydd! Mina barn kommer FORT och det hela är skrik och panik, varje gång, trots att jag varnat! Min man tror att jag dör, jag tror jag dör och min kropp går av på mitten. Ååååååh så gulligt! Jag sparkade barnmorskan...

Seriöst, vore det män som födde skulle drogerna flöda!

All lycka till dig TS! Hoppas du orkar stå på dig. Stenvägra bara. Tills slut inser dom nog att dom inte kan tvinga dig!

Du verkar inte stötta möjligtvis vara representativ för dagens föderskor.

Ingen kvinna att ha som preferens mao.

Har legat i blodstänket från sugklockor så svålar har lossnat ! Tack så mycket ..... - .. På S.... BB ditt stolpskott till barnmorska!.

Nej jg led inte men nån nära höll på att gå ...
Svar på tråden Planerat kejsarsnitt??