• SamsonS

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hur går det här inne? :) nu måste vi väl vara några som närmar sig BIM?
    Har BIM imorgon eller måndag enligt mina beräkningar (på torsdag enligt appen).
    Fortfarande illamående till och från och molvärk mer eller mindre hela tiden. Fick nästan kväljningar igår när sambon öppnade sitt snus för nära. Hoppas bara att det är på riktigt och inte bara kroppen som spelar mig ett spratt :) tänkte testa på måndag igen :)

• SamsonS
    misslina skrev 2015-08-15 18:35:49 följande:
    Då har vi samma bim:)

Känner dock inte så mycket.

Känns som tiden står stilla... När tänkte du testa?
    Tänkte testa på måndag :) har tagit 4 test redan, som såklart varit negativa, men har ju varit väldigt tidigt att testa :)
  • SamsonS

Upptäckte även precis att jag som annars älskar godis,speciellt choklad innan mens,blev nästan kräkfärdig efter någon bit. Åh hoppas att det är på riktigt!! :)

• SamsonS

Jättegrattis Kaktusen!!

BIM idag men negativt test. Fortfarande illamående och molvärk dock...

• SamsonS

Ska testa imorgon igen. Mår riktigt illa till och från och det har ilat långt ner i magen ett par gånger. Men tror mest att min kropp spelar mig ett spratt. Gifter mig på lördag så kanske är av nervositet jag mår illa fast att jag inte känner mig nervös :P

• SamsonS

Hallå hallå!

Inte varit så aktiv sista veckan. Vi gifte oss i lördags så har haft lite annat att pyssla med :)

Testade neg i torsdags, på BIM +2, började därför äta primolut nor för att slippa mensen på bröllopet. Tig sista tabletten i lördags morse, vilket innebär att mensen måste komma senast imorgon. Har dock fortfarande kvar samma symtom som innan, molvärk och illamående, tycker även det sticker lite i brösten då och då. Med dottern plussade jag i V8 (hon var inte planerad) så jag är osäker på när jag egentligen började känna symtom då. Har beställt fler tester så kommer inte mensen imorgon så får jag väl testa igen :)

• SamsonS

I tisdags kom min mens,så vi hoppas på september istället :) men var ju bara 1a halvhjärtade försöket nu i augusti och hade inte så höga förväntningar :) så september blir nog lite mer "på riktigt" :)

• SamsonS

Ja just nu väntar jag på ÄL och det går sååå långsamt! Har lång cykel så beräknat att ha min ÄL runt 16/9, skitsegt!!!!

Börjar jobba efter semestern imorgon så hoppas det går lite fortare nu när man har lite att göra. Jobbar dock på förlossning/BB så man lär ju inte bli mindre sugen direkt ;)

• SamsonS
    No Name skrev 2015-08-30 22:59:19 följande:

Wii lyckades själv att få ut spiralen :) nu kör vi <3

Det gjorde jag också och mannen tyckte att jag var helt dum i huvudet :P
  • SamsonS
    No Name skrev 2015-09-01 12:52:02 följande:
    Fniss min man hjälpte till :D hihi å vad jag längtar efter ÄL nu <3
    Haha!
    Ja dagarna går så otroligt långsamt nu! Har lång cykel så beräknar att ha ÄL runt 16/9, jättelångt kvar :( mannen är dock lycklig då jag sagt att vi får mysa minst varannan dag då jag inte har helt 100 koll på min cykel ???? den blev ganska annorlunda efter min första graviditet och förlossning :)
  • SamsonS

Hur går det för alla här?
    Har varit fullt upptagen i ett par veckor sen semestern tog slut, men nu börjat vi nog komma in i vardagslunken igen :) enligt appen har jag ÄL nästa onsdag, men litar inte riktigt på att den stämmer. Har börjat få lite ont i magen och ryggen och flytningarna börjar ändras. Vi försöker få till det varannan dag iaf, men inte helt enkelt med skiftjobb för oss båda, ofta omlott.

• SamsonS
    nepe skrev 2015-09-16 22:12:42 följande:

Hur går det för er andra? Har ni full koll på äl osv?

Nja, har väl hyfsad koll. Använder P-tracker appen.
    Men nu är denna ÄL över så bara att vänta och hoppas att det gick vägen denna månaden :) har BIM 30/9.
  • SamsonS

5 dagar kvar till BIM och nu på morgonen var det en droppe färskt blod i trosorna, men inte ett spår på pappret. Molvärk som sitter framför allt i ryggen. Kan det vara en nidblödning? Är lite osäker på när jag hade ÄL...

Någon som fått en nidblödning? Kände ni molvärk också?
    Fast att jag hela månaden haft en känsla om att det inte blir något plus denna månaden känner jag mig jättebesviken redan... :(
    Ta bort från mina favoriter

• SamsonS

Kunde inte hålla mig, BIM -4 och negativt test. Nytt test på måndag. Molvärken håller i sig och igår högg det till på vänstersidan. Idag känner jag mig lite öm där. Inget spår av någon mer blödning iaf...

• SamsonS

Beräknas ha ÄL om precis en vecka. Började testa med ÄL test idag och tänkte göra det nu tills den är på gång. Ska bli spännande att se hur väl appen stämmer :) just nu BIM 4/11.

• SamsonS

Hej tjejer!

Enligt appen ÄL igår. Dock inga positiva ÄL test ännu och inga direkta tecken på ÄL heller. Har en cykel på ca 36 dagar så jag håller verkligen tummarna för att den inte blir ännu senare denna gången. Känner av en del molvärk och hugg omkring äggstockarna. Mannen påpekar även att jag är ovanligt varm. Har vi riktig tur kanske ÄL kom tidigare än väntat och att vi prickat in det. Eller jag hoppas på det såklart. Om man går efter appen har jag BIM 4/11. Åhh denna långa väntan varje månad. Har svårt att tänka på annat, jobbar dessutom på förlossningen-gör ju inte saken lättare direkt :P

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16