Inlägg från: dinosaurbehaviour |Visa alla inlägg
  • dinosaurbehaviour

Jag HATAR verkligen att vara gravid

Idag är jag verkligen med i hatar klubben!! Mått illa sedan v.8-9, och bara femton än så länge buhu! Känner mig konstant bakfull men klarat mig från att kräkas, tills idag. Fy tusan alltså! Inte kan jag sova heller, ligger vaken exakt hela nätterna då illamåendet är som värst. Fått lov att sjukskriva mig och fått läkartid nästa vecka, tur dom hörde hur less jag var på att inte få sova mer än tre fyra timmar åt gången. Första barnet så jag vet inte vad hälften av alla onda grejer är, har fått mycket små "hugg" (inte som mensvärk känslan man har i början utan som stick/håll mer) nere i magen och det gör ont i ljumskarna. Ska det vara så redan? :S

Äter redan ångestdämpande och nu har jag verkligen megaångest för att prata med chefen imorgon, hon lät inte ett dugg imponerad när jag förklarade att jag inte kunde åka och jobba.. Har ett tillfälligt uppdrag just nu och skulle egentligen börja mitt vanliga jobb om några veckor, men det blir inget av det nu då jag inte får svetsa eller vara i verkstad alls som gravid. Känns verkligen som hon vill ge mig sparken.

Baaaaaaah hatar verkligen allt just nu och behövde verkligen den här gruppen så mycket! Skriva ut allt man inte kan säga till någon annan..

Kämpa på alla lidande preggon o/

Svar på tråden Jag HATAR verkligen att vara gravid