• Jovita

Kan man fortsätta att ta dhea när man har plussat?

Hej.. har läst i några trådar här om dhea men undrar hur länge ska man fortsätta att ta den efter att ha fått ett plus på stickan? Har gjort ett ivf tidigare och tog dhea 50 mg och resulterade till ett plus på stickan vilket gjorde att jag slutade omedelbart med dhea eftersom jag visste inte om det var skadligt för embryot .(Har själv medicinerat) allt slutade med att embryot slutade att utveckla sig i vecka 5 :(....är tacksam för era svar och erfarenheter....är så fustrerad :(...

• Svar på tråden Kan man fortsätta att ta dhea när man har plussat?
  • Jovita

Dhea har jag inte fått utav någon läkare utan har fått tips här och det är därför jag skriver här. Vet att många som vill få ut fina ägg har tagit dhea men undrar som jag ovan har nämnd om man kan fortsätta att ta de efter ett plus alltså när man är gravid. Tack ändå för ditt svar

• Jovita

Tack för ditt svar och vänlighet. Hoppas att hon skriver något om det :)

• Jovita

Tänkte om det står något mer som är viktigt att inta eller göra för att förbättra oddsen för en lyckad ivf. Är innerligt tacksam för ditt svar..:)

• Jovita

Tack för ditt svar. Det är just det mitt problem är " dålig äggreserv" Ska beställa boken låter intressant. Vill så gärna att det ska funka nästa gång. Tack så mycket och lycka till !!! ?

Svar på tråden Kan man fortsätta att ta dhea när man har plussat?