Vi som försökt 10 månader
Idag har blödningarna slutat iaf och imorse fick jag starkt positivt gravtest igen. Ringde kvinnokliniken o fick komma in på em. Men läkaren sa ju det att jag var väldigt tidig i graviditeten om det fanns nå kvar o att inget skulle synas på VUL vilket det inte gjorde heller. Han tyckte dock att slemhinnan var för tunn för att det skulle kunna vara nåt.
han sa att det enda jag kunde göra nu var att avvakta o ta nytt gravtest om 1 v. Är det positivt då skulle jag höra av mig igen eller om jag börjar blöda igen.
Läkaren som startade vår utredning har inte ringt idag heller och jag kan såklart förstå att läkarna har fullt upp o svårt att hinna med alla sina arbetsuppgifter. Men det är dumt att säga att man ska ringa vid ett positivt gravtest o utlova progestron för att sen inte höra av sig eller skriva ut nå recept... Kanske finns nån rimlig förklaring till varför, får se när jag får prata med henne nästa gång.
Mina gravsymtom är kvar för fullt o testerna är positiva o starka trots blödning, så jag hoppas ju såå att vi kan få vara med om ett mirakel! Annars är det väl tyvärr så att allt kanske inte kommit ut än :(